فونیکسریمکسبهتام

موضوع حمل‌ونقل عمومی باید در اولویت قرار گیرد

مردم با کمبود ناوگان دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهر تهران با کمبود جدی حمل و نقل عمومی مواجه هستیم به همین دلیل مسئولان باید این موضوع را در اولویت اصلی کارهای خود قرار دهند.

موضوع حمل‌ونقل عمومی باید در اولویت قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به حادثه تصادف قطار سمنان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از مسئولان درخواست کردند که از مقصران و کسانی که در خصوص این حادثه کوتاهی کرده‌اند به سادگی نگذرید به همین دلیل بنده هم درخواست دارم از کسانی که در خصوص مسئله کمبود امکانات و حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران بی توجهی می‌کنند به سادگی نگذرید.

    وی افزود: در یکسال گذشته اعضای زیادی در خصوص کمبود امکانات حمل ونقل عمومی تذکراتی مطرح کردند اما نمی‌دانیم چگونه باید به دنبال تحقق این موضوع باشیم.

    رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تأکید کرد: آیا باید حادثه‌ای برای اتوبوس و قطار در تهران به وجود بیاید تا مسئولان مرتبط با این حوزه به خود بیایند؟

    شاکری با بیان اینکه هزار دستگاه واگن و اتوبوس در شهر تهران کم داریم، تصریح کرد: به دلیل این کمبودها مردم در متروها با مشکلات زیادی مواجه‌اند به همین دلیل باید برای رسیدن مردم به حق عمومی خود به جایی شکایت کنیم.

    وی با بیان اینکه اعضا هم اگر در خصوص محقق نشدن کمبودهای حمل‌ونقل عمومی باید به مردم پاسخگو باشند، تصریح کرد: کمبود مینی‌بوس، اتوبوس و مترو در تهران جدی است به همین دلیل مسئولان باید آن را از اولویت‌های اصلی خود قرار دهند.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در 2 هفته گذشته به دلیل شرایط بد آب و هوایی مردم تهران برای استفاده از حمل و نقل عمومی با مشکلات زیادی روبرو بودند، گفت: امروزه در حال تدوین بودجه سال 96 شهرداری هستیم به همین دلیل معتقدم باید تمام کارها را بر روی زمین بگذاریم و تنها به مسئله کمبود حمل و نقل عمومی بپردازیم.


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو