فونیکسریمکسبهتام

جریمه خودروهای فاقد زنجیر چرخ در طرح زمستانی پلیس‌راه اردبیل

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: خودروهایی که در بازه زمانی اجرای طرح زمستانی پلیس‌راه استان زنجیر چرخ به همراه ندارند، جریمه می‌شوند.

جریمه خودروهای فاقد زنجیر چرخ در طرح زمستانی پلیس‌راه اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، حجت فتاحی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه هماهنگی برنامه‌های طرح زمستانی پلیس‌راه به خبرنگار مهر گفت: طرح زمستانی پلیس‌راه استان از تاریخ 17 آذر ماه لغایت 20 اسفندماه سال جاری اجرا می‌شود.

    وی افزود: در این طرح تمامی دستگاه‌های امدادرسان و مرتبط با خدمات جاده‌ای از جمله هلال‌احمر، راهداری، اورژانس، امداد خودرو و مدیریت بحران مشارکت خواهند داشت.

    رئیس پلیس‌راه استان افزود: این طرح در تمامی محورهای مواصلاتی استان با محوریت گردنه‌های برف‌گیر اجرا می‌شود و به ویژه دو گردنه صائین و الماس مورد تأکید پلیس‌راه خواهد بود.

    فتاحی افزود: تمامی رانندگان ملزم هستند در تاریخ ذکر شده زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و هر راننده‌ای از این قانون تخطی کند می‌بایست جریمه نقدی پرداخت کند.

    وی در عین حال تأکید کرد: پلیس برخورد سلبی خود را مختص به رانندگان متخلف و حادثه‌ساز می‌داند و تأکید پلیس‌راه برخورد لسانی و ارشادی است.

    رئیس پلیس‌راه استان با اذعان به اینکه برخورد با رانندگان متخلف در جاده‌ها خواسته خود مردم است، اضافه کرد: در واقع بررسی‌ها نشان می‌دهد این گروه از رانندگان در اغلب تصادفات منجر به فوت نقش داشته‌اند.

    به گفته فتاحی در طرح زمستانی پلیس‌راه استان تمامی پاسگاه‌های پلیس‌راه آماده خدمت‌رسانی به رانندگان است.

    وی افزود: طرح زمستانی با هدف تسهیل در عبور و مرور و ارتقا ایمنی جاده‌ها و همچنین با هدف امدادرسانی به موقع به مسافران در راه مانده اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط