فونیکسریمکسبهتام

ئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد:

آغاز محدودیت های ترافیکی در مشهد از امشب

عصر خودرو-رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تمهیدات ویژه ترافیکی در روز اربعین و شهادت حضرت رضا(ع) را اعلام کرد.

آغاز محدودیت های ترافیکی در مشهد از امشب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حمیدرضا گرایلی گفت: 8 محور ورودی به سمت حرم مطهر داریم که محل تردد زائران هستند که این ورودی ها شامل میدان 15 خرداد، میدان بسیج، چهارراه مصلی، میدان نواب، تقاطع مجلسی، تقاطع شهید گمنام، میدان طبرسی، میدان توحید به سمت میدان شهدا، چهارراه شهدا، چهارراه امام تقاطع شهید اندرزگو به سمت میدان بیت المقدس و باب الجواد می شوند.

    وی با اعلام اینکه شهر مشهد در ایام پایانی ماه صفر پذیرای موج زائرانی است که برای شرکت در مراسم شهادت امام هشتم به مشهد مسافرت می کنند، افزود: برای ساماندهی حضور زائران حرم رضوی، پلیس راهنمایی و رانندگی طبق روال سال های گذشته تمهیدات ترافیکی ویژه ای را برای این ایام در نظر گرفته است.

    رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: از گنبد سبز به سمت چهارراه شهید اندرزگو، چهارراه شهدا و چهارراه زرینه محدوده‌ای است که از ساعت 24 یکشنبه توقف تمام وسایل نقلیه در محدوده آن ممنوع خواهد بود. همچنین از ساعت 6 صبح روز دوشنبه تا پایان مراسم شام غریبان روز چهارشنبه تردد کلیه وسایل نقلیه در این محور محدود خواهد بود.

    سرهنگ گرایلی با اشاره به اینکه 30 کیلومتری شهرها خصوصا کلانشهرها اصولا حادثه خیز هستند، گفت: به همین دلیل تیم های گشتی و همچنین نیروهای پیاده برای هدایت مسافران در این محدوده مستقر هستند.

    وی ادامه داد: زائرانی که پیاده حرکت می کنند با توجه به ایستگاه زائرانی که در سمت چپ خلاف حرکت خودروها قرار دارند، باید مراقب باشند که در مسیر درست حرکت کرده و مراقب اطفال و افراد سالمند باشند. همچنین از تردد عرضی در بزرگراه های شهری جدا خودداری کنند.

    رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به اینکه قرار بر این شده که کاروان ها افرادی به عنوان همیار داشته باشند که لباس و کاورهای شبرنگ می پوشند، افزود: این افراد در ابتدا و انتها و وسط کاروان های پیاده حضور دارند و جمعیت را هدایت می کنند. همچنین خودروهایی در بین راه به رانندگان هشدار می دهند که با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

    گرایلی با درخواست از کلیه رانندگان برای احتیاط در تردد هنگام مواجهه با زائران پیاده گفت: در این مدت ورود هرگونه وسیله نقلیه سنگین به داخل شهر و تردد مسافران با وسیله نقلیه باربری ممنوع است.

    وی از زائرانی که با وسایل نقلیه شخصی اقدام به سفر به شهر مقدس مشهد می کنند، گفت: به این دسته از زائران توصیه می شود خودروهای خود را در پارکینگ ها و محل های مجاز پارک کنند تا باعث ترافیک و راه‌بندان نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط