فونیکسریمکسبهتام

۴ رمز کلیدی خودروسازی هیوندای

عصر خودرو- رئیس شرکت خودروسازی هیوندای تاکید کرد که این شرکت در ساخت خودروهایش روی چهار کلمه کلیدی کیفیت، دوستدار محیط زیست، هوشمند و جهانی تاکید دارد.

۴ رمز کلیدی خودروسازی هیوندای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از کره تایمز، چونگ مونگ کو، رئیس هیوندای موتور در بحبوحه رقابت جهانی خودروسازان و کاهش تقاضای خودرو در جهان تاکید کرد که هیوندای روی چهار موضوع کلیدی کیفیت، دوستدار محیط زیست، هوشمند و جهانی در ساخت خودرو تاکید دارد.

    هیوندای با فروش بیش از هشت میلیون خودرو در سال 2014 عنوان پنجمین خودروساز بزرگ جهان را از آن خود کرد، اما از طرف کاهش تقاضای جهانی خودرو، چالش خودروسازان چینی و تشدید رقابت در زمینه فناوری تحت فشار قرار گرفته است.

    رئیس هیوندای گفت: این خودروساز کره ای برای غلبه بر مشکلات متعهد به ساخت خودروهای لوکس تر و زیست سازگارتر مجهز به فناوری خودروهای هوشمند است.

    وی همچنین خواهان افزایش شبکه های فروش جهانی خود برای معرفی خودروهای جدید در آینده است.

    هیوندای برای دستیابی به هدف مد نظر چونگ، برند لوکس جنسیس را سال گذشته معرفی کرد تا راه خود را برای ورود به رده های بالای بازار باز کند.

    هیوندای در کنار توسعه برند لوکس جنسیس در حال پیشبرد برند N در بخش خودروهای سرعت و مسابقه ای است.

    خودروساز کره ای با استخدام آلبرت بیرمان سرمهندس سابق بخش M شرکت ب ام و در سال گذشته به دنبال تقویت فناوری های خود در زمینه خودروهای مسابقه ای است.

    برند N هیوندای از سال 2015 در رقابتهای رالی جهانی شرکت کرده و اکنون به دنبال اولین قهرمانی در این مسابقات است.

    هیوندای به طور همزمان در حال پیشبرد برنامه خودروهای زیست سازگار است.

    این شرکت براساس نقشه راه 2014 خود برای ارتقای 25 درصدی بهره وری سوخت خودروهای هیوندای و کیا، قصد دارد تا سال 2020 بیش از 26 مدل خودروی زیست سازگار معرفی کند.

    هیوندای همچنین پروژه خودروهای الکتریکی و دوستدار محیط زیست از جمله هیبریدی و مدلهای الکتریکی پیل سوختی را نیز پیش می‌برد.

    هیوندای در حال حاضر شش مدل خودروی زیست سازگار شامل سانتافه هیبریدی و پلاگین، گرندور هیبریدی، یونیک هیبریدی و الکتریکی و توسان الکتریکی پیل سوختی را تولید می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو