فونیکسریمکسبهتام

هوش مصنوعی در آینده صنعت خودرو

عصر خودرو- شرکت کانتینتال با درک عمیق فناوری و ارائه شایستگی‌های زیاد در دنیای پویا در کنار منبع دانشی مانند اکسفورد قرار گرفته که شایستگی ارائه بهترین الگوریتم‌ها در فضای فوق العاده خلاقانه دارد.

هوش مصنوعی در آینده صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شرکت بین‌المللی فناوری کانتینتال در همکاری با دانشگاه آکسفورد در حال تحقیق در زمینه استفاده از هوش‌های مصنوعی در حوزه رانندگی خودکار در آینده است.

     این همکاری با تمرکز بر تمامی الگوریتم‌های ممکن در این حوزه صورت می‌گیرد که با شناسایی ظرفیت‌های بصری موجود و ارتقاء برنامه‌های کاربردی در آینده به حرکت رو به جلو و دقیق خودروها کمک می‌کند.کانتینتال انتظار دارد این همکاری به بهبود و توسعه خودران‌ها و حالات رانندگی خودکار منجر شود و با ارتقاء سامانه‌های کمکی میزان تصادفات را به حداقل برساند. این اتفاق می‌تواند از طریق سامانه‌های هشدار دهنده هوشمند رخ دهد.

    مدیر پروژه هوش مصنوعی و روباتیک شرکت کانتینتال در این خصوص گفت: نگاه آتی ما به سمت حمل و نقل خودکار و کاملا پکپارچه مردم و کالاست و زمان و ذهن مردم را برای انجام وظایف دیگر آزاد می‌کند.

    شرکت کانتینتال با درک عمیق فناوری و ارائه شایستگی‌های زیاد در دنیای پویا در کنار منبع دانشی مانند اکسفورد قرار گرفته که شایستگی ارائه بهترین الگوریتم‌ها در فضای فوق العاده خلاقانه دارد.به گفته وی با کمک دانشمندان اکسفورد، شرکت کانتینتال می‌تواند نگاه و نگرش خود را به واقعیت تبدیل کند. اکسفورد نیز شاهد ترجمه تحقیقاتش به محصولات و خدمات جدید در دنیای آتی خواهد بود.

    آندریا ودالتی از محققان اصلی پروژه هوش مصنوعی بر این باور است که این تحقیقات و علوم می تواند کلید انقلابی حمل و نقل محسوب شود.

    به واسطه حضور گسترده‌ای مانند شرکت فناورانه کانتینتال سامانه‌های هوش مصنوعی می‌توانند پتانسیل‌های سنگینی را در آینده حمل و نقل رقم بزنند. حمل و نقلی که هر روزه بیش از پیش به سمت خودران شدن و خودکار شدن حرکت می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو