فونیکسریمکسبهتام

پرتاب دختر ۱۳ ساله به بیرون از خودرو مرگ خونینی را رقم زد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: دختر ۱۳ ساله بر اثر برخورد خودروی سواری ۲۰۶ با حفاظ کنار جاده به بیرون پرتاب و در دم جان باخت.

پرتاب دختر ۱۳ ساله به بیرون از خودرو مرگ خونینی را رقم زد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی اصغرشیرمحمدی افزود: این حادثه مرگبار، حوالی ساعت 18:30 بعدازظهر جمعه در خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین و به علت خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو سواری رخ داد و با توجه به اینکه متوفی از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود بنابراین بر اثر ضربه وارده به بیرون از خودرو پرتاب و به گام مرگ فرو رفت.
    وی اظهار کرد: شدت ضربه به حدی بوده که جسم بی جان این دختر 13 ساله در حدود 20 متری محل حادثه در لاین جنوبی این مسیر ارتباطی پیدا شد.
    شیرمحمدی افزود: 2 سرنشین مصدوم شده در این حادثه که زن و مرد بودند به علت جراحت و آسیب وارده به نواحی مختلف بدن، توسط عوامل اورژانس به منظور مداوا و درمان به بیمارستان امدادی شهرستان ابهر انتقال یافتند.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حوالی ساعت 23 جمعه شب نیز یک دستگاه خودروی سواری پژو بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه در مسیر ارتباطی زنجان - میانه واژگون شد.
    شیرمحمدی افزود: این حادثه نیز سه مصدوم داشت که حال یکی از مصدومان به علت شدت صدمات و جراحات وارده وخیم بود که به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی اعزام شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط