فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان تا پایان روز دهم آذرماه خبر داد.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ هادی امیدوار  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر صفر گفت: همچون سنوات گذشته، پلیس راه با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمام توان خود در دهه آخر صفر، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

    وی افزود: با توجه به خیل عظیم مشتاقان امام هشتم(ع) در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)برای جلوگیری از حوادث ناگوار و تسهیل در عبور و مرور تردد کلیه وسایل نقلیه باری شامل تریلر و کامیون و کامیونت بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا ساعت 22:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه(07/09/95 لغایت 10/09/95) در محورهای اصلی استان ممنوع است.

    سرهنگ امیدوار تصریح کرد: در همین راستا تردد انواع موتورسیکلت(به جزء موتور سیکلت های امدادی و انتظامی جهت انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک) از ساعت 07:00 تا ساعت 24:00 روزهای یکشنبه(07/09/95) و چهارشنبه( 10/09/95)در محور سبزوار- مشهد، مشهد-تربت حیدریه، مشهد-قوچان و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس راه خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به تردد زائران پیاده از محور قدیم مشهد – ملک آباد تردد کلیه وسایل نقلیه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ( 06/09/95 لغایت09/09/95) ممنوع است.

    وی تاکید کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک آباد در روز چهارشنبه(10/09/95 ) نیز تا ساعت 12:00 ممنوع و از ساعت14:00 تا ساعت24:00 تردد خودروها به سمت جنوب (باغچه ) یکطرفه بوده و مسیر جایگزین ،آزاد راه شهید شوشتری است.

    رئیس پلیس راه خراسان رضوی در خاتمه از رانندگان خواست که به توصیه های ایمنی پلیس توجه لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو