فونیکسریمکسبهتام

۸۲ مصدوم و ۴۴ کشته در حادثه ریلی سمنان

عصر خودرو- با پایان عملیات امدادی حادثه ریلی سمنان، آخرین آمار کشته‌شدگان این حادثه از سوی اورژانس کشور، ۴۴ تن اعلام شد.

۸۲ مصدوم و ۴۴ کشته در حادثه ریلی سمنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، هرچند برخی منابع آمار قربانیان حادثه ریلی سمنان را 45 و برخی دیگر هم 46 تن اعلام کرده‌اند، اما شب گذشته با پایان عملیات امدادی این حادثه، آخرین آمار کشته شدگان از سوی اورژانس کشور 44 تن و مصدومان آن نیز 82 تن اعلام شد.

    این درحالیست که به دلیل شدت سوختگی برخی از مصدومان، احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

    دکتر کولیوند، سرپرست اورژانس کشور پس از پایان امدادرسانی‌ها گفت: در این حادثه 82 نفر مصدوم شده بودند که 17 نفر بستری هستند و بقیه پس از مداوا ترخیص شده‌اند.

    کولیوند شب گذشته پس از پایان یافتن عملیات امدادی در محل وقوع حادثه ریلی سمنان در ایستگاه هفت‌خوان به عیادت مصدومان این حادثه رفت و از آنها عیادت کرد.

    بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، وی در این بازدیدها بر نحوه رسیدگی به مصدومان نظارت و دستورات لازم برای رسیدگی بیشتر به این مصدومان را صادر کرد و با بیان اینکه همچنان پیگیر وضعیت مصدومان این حادثه هستیم، گفت: تا آخرین لحظه ترخیص مصدومن وضعیت‌شان درمان‌شان را پیگیری می‌کنیم.

    روایت رییس جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به موقع امدادگران

    همچنین دکتر امیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال احمر پس از پایان عملیات امدادرسانی به حادثه سمنان، در پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه ناگوار برخورد دو قطار در سمنان، از حضور به موقع امدادگران، علی رغم سختی مسیر امدادرسانی و نجات بسیاری از مصدومان حادثه قدردانی کرد.

    به گزارش ایسنا، دکتر سید امیرمحسن ضیایی در پیامی آورده است: " ضایعه اسفناک برخورد دو قطار مسافربری در سمنان و کشته شدن جمعی از هموطنان باعث تاثر و تالم بسیار شد.

    اینجانب با تسلیت به همه بازماندگان و خانواده های داغدیده، از تلاش‌های بی‌وقفه و امدادرسانی به موقع همکارانم در حادثه صبح امروز سمنان قدردانی می‌کنم. امیدوارم حضور به موقع و مؤثر نیروهای امدادی، انجام عملیات رهاسازی، نجات و انتقال به موقع مجروحان، مرهمی بر زخم‌های هموطنان عزیزمان باشد.

    بار دیگر زحمات و تلاش‌های همه همکاران خود را ارج نهاده و از خداوند منان برای جانباختگان، علو درجات، برای خانواده های داغدیده؛ صبر و برای همکاران پرتلاشم؛ آرزوی توفیق و سربلندی هرچه بیشتر دارم.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو