فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۵۸۲ مسافر گرفتار در برف و یخبندان

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از امداد رسانی به ۵۸۲ مسافر گرفتار شده در برف و یخبندان در جاده های این استان در سه روز گذشته خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۵۸۲ مسافر گرفتار در برف و یخبندان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حسین احمدی روز جمعه درحاشیه نشست شورای مدیریت بحران استان گلستان که در فرمانداری آزادشهر در شرق این استان برگزار شد، اظهار داشت: از این تعداد مسافر، 580 نفر آنان دچار مصدومیت شده بودند که بیشتر به صورت سرپایی مداوا و تعدادی نیز به مراکز درمانی گلستان منتقل شدند.
    وی گفت: درشرایط اضطراری سه روز گذشته که بیشتر محورهای مواصلاتی استان گلستان دچار برف و یخبندان بود، جمعیت هلال احمر استان 53 تیم عملیاتی با 154 نفر نیروی انسانی و امدادی با 49 دستگاه خودرو در جاده های استان مستقر نمود.
    احمدی بابیان اینکه 18 تیم از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در دو محور خوش ییلاق و توسکستان مستقر بودند، اضافه کرد: نجات جان پنج مادر باردار گرفتار شده در برف و یخبندان و یک مورد زایمان در هنگام انتقال به بیمارستان در آمبولانس از نکات مهم در امداد رسانی های هلال احمر درسه روز گذشته بود.
    وی تصریح کرد: نجات سه کوهنورد گم شده در مناطق جنگلی و کوهستانی که دو نفر از گرگان و یک نفر از علی آباد کتول بودند، از دیگر عملکردهای جمعیت هلال احمر گلستان طی 72 ساعت گذشته بوده است.
    استان گلستان با افزون بر یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارای افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط