فونیکسریمکسبهتام

چهار هزار دستگاه خودرو زائران اربعین همچنان در پارکینگ های شهر مهران است

عصر خودرو- دبیر قرارگاه امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: نزدیک به چهار هزار دستگاه خودرو زائران که به عتبات عالیات مشرف شده اند همچنان در پارکینگ های این شهر مرزی است.

چهار هزار دستگاه خودرو زائران اربعین همچنان در پارکینگ های شهر مهران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ جلال میرزابیگی اظهار کرد: این تعداد خودرو در پارکینگ ها، خیابان ها و بیابان های اطراف شهر پارک شده است بنابراین ماموریت این قرارگاه برای حفظ امنیت این خودروها تا بازگشت صاحبان شان ادامه دارد.
    وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین امسال در مجموع 80 هزار دستگاه خودرو زائران در شهر مهران پارک شده بود، افزود: با تلاش نیروهای انتظامی و به منظور حفاظت از اموال مردم، امنیت کامل برقرار شد و هیچگونه گزارشی مبنی بر سرقت خودرو زائران گزارش نشد.
    سرهنگ میرزابیگی تاکید کرد: نیروهای این قرارگاه به منظور حفاظت از خودرو زائرانی که هنوز از عتبات عالیات برنگشته اند همچنان در مهران مستقر و فعالیت آنها تا زمان بازگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.
    وی یادآور شد: در اربعین امسال با مشارکت پلیس راهور و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کنترل مسیرهای تردد زائران بخوبی انجام گرفت و با اعمال محدودیت های ترافیکی نظم و امنیت کامل در منطقه و مسیرهای منتهی به مرز مهران برقرار شد.
    به گفت وی، در این مدت 49 پاسگاه ثابت پلیس در مسیر تردد زائران از حمیل تا پایانه مرزی مهران دایر شد ضمن اینکه همه مسیرهای ارتباطی استان ایلام در رصد پلیس قرار داشت.
    دبیر قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: همچنین در ایام اربعین امسال با مشارکت نیروهای سپاه کار هدایت زائران به اقامتگاه های داخل استان انجام گرفت و زمینه اسکان و تامین خوراک آنها فراهم شد.
    وی اضافه کرد: در اربعین امسال در پایانه مرزی مهران هرگونه ورود و خروج زائران با موافقت 2 طرف عراق و ایران انجام گرفت و هیچگونه مشکل امنیتی نیز در این مرز بوجود نیامد.
    گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپیمایی اربعین حسینی از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی بیش از 50 درصد معادل حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند.
    مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو