فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

جاده‌های مسدود افزایش یافتند

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای آخر هفته جاری را اعلام کرد.

جاده‌های مسدود افزایش یافتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 3 آذرماه الی 6 صبح روز شنبه ششم آذرماه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه از ساعت 17 همان روز الی 23 از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت. در این راستا تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع بوده و تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز رفت‌وآمد تریلرها به اسثتنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی پنج جاده را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. محور شمشک – دیزین، دهلران – اندیمشک، اولنگ – شاهرود، پونل – خلخال و دامغان – گلوگاه تا اطلاع بعدی مسدود خواهند بود.

    آزادراه کرج – تهران، محور چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه، محور دماوند و محور قدیم تهران – قم نیز در طول روزهای آینده به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت ترافیک در برخی از بخش‌ها روبه‌رو هستند.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار ترافیک 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرده که براین اساس آزاد راه کرج – تهران با ثبت بیش از 138 هزار تردد پرترافیک‌ترین مسیر بوده است. پس از آن آزادراه‌های کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج قرار گرفتند.

    راه‌های ارتباطی پایتخت با شهرهای ساوه، پاکدشت و شهریار نیز در رتبه‌های بعدی مسیرهای پرترافیک در 24 ساعت گذشته جای گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو