فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد

تلاش مردم برای تبدیل هر چه بیشتر ارومیه به شهر الکترونیک

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از تلاش مردم برای تبدیل هر چه بیشتر ارومیه به شهر الکترونیک خبر داد.

تلاش مردم برای تبدیل هر چه بیشتر ارومیه به شهر الکترونیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، ناصر سعید آبادی اظهار داشت: مردم ارومیه گام‌های خود را برای رسیدن به معیارهای لازم برای تبدیل ارومیه به شهر الکترونیک محکم‌تر بر می‌دارند.

    وی با بیان اینکه در این خصوص شاهد راه‌اندازی دستگاه‌های پارک و استفاده از پارکبان الکترونیکی هستیم، تصریح کرد: در این راستا مردم استقبال خوبی از کارت‌های پارک الکترونیکی داشتند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر داری ارومیه با بیان اینکه در این راستا مردم امسال بیش از سال‌های گذشته از کارت الکترونیک اتوبوس‌های درون شهری نیز استفاده کرده‌اند، یادآور شد: امسال میزان استفاده از کارت الکترونیکی اتوبوسرانی شهرداری ارومیه 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

    این مسؤول با بیان اینکه بهبود وضعیت ظاهری اتوبوس‌ها و ارتقای سطح کیفی خدمات نیز در استفاده از اتوبوس‌ها در مسافرت‌های درون شهری موثر بوده است، به طوری که تمام اتوبوس‌های درون شهری از سال گذشته تا کنون به صورت مکرر مورد معاینه فنی قرار می‌گیرند.

    سعیدآبادی از رسانه‌ها درخواست کرد تا در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند و اعلام کرد : تبدیل ارومیه به شهر الکترونیکی یکی از خواسته‌های شهرداری ارومیه است که در این خصوص نیازمند کمک هر چه بیشتر رسانه‌ها هستیم.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در این خصوص نیز اقدامات تبلیغی انجام شده است، اظهار داشت:  مزیت استفاده از کارت الکترونیکی اتوبوس در ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری نیز در قالب بنرهایی نصب شده است.

    این مسؤول با بیان اینکه استفاده از کارت الکترونیک زمینه کاهش مشکلات را در پرداخت کرایه سبب می‌شود، تصریح کرد: این امر سبب شده تا مشکل کمبود پول خرد نیز رفع شده و رانندگان اتوبوس نیز به حق قانونی خود در این زمینه برسند.

    سعیدآبادی افزایش مدت زمان سفر، برنامه‌ریزی اصولی برای ارائه خدمات و کاهش تخلفات در زمینه اخذ کرایه اتوبوس از دیگر مزیت‌های استفاده از کارت الکترونیکی در ارومیه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو