فونیکسریمکسبهتام

سردار اشتری:

جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است

عصر خودرو- فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس از آمادگی کامل برای بازگشت زائران برخورداراست، از رانندگان خواست بعد از بازگشت در مهران به اندازه کافی استراحت کنند تا بتوانند سالم و بدون کوچکترین مشکلی به استان محل سکونت خود بازگردند.

جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،سردار «حسین اشتری» در مرز مهران اظهار کرد: تمام مسئولان و امکانات دو استان ایلام و خوزستان برای تسهیل در تردد زائران به‌کار گرفته شده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

    وی بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اساس وظیفه، عشق و علاقه در خدمت به زائران اربعین است، افزود: پلیس آمادگی کامل برای بازگشت زائران را دارد و نیرو و تجهیزات کافی به‌کارگیری شده است.

    اشتری خاطرنشان کرد: خروج زائران طی دو هفته گذشته به‌خوبی صورت گرفت و مشکلی نداشتیم و برای ورود زائران همه‌ پیش‌بینی‌ها انجام شده و تا دو روز آینده ورود زائران از مرز مهران به کشور به اوج خود خواهد رسید.

    فرمانده ناجا با اشاره به اینکه پلیس از نقطه صفر مرزی و در مسیر جاده تا رسیدن به مقصد زائران را همراهی می کند، ادامه داد: جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است و از رانندگان درخواست داریم با صبر و حوصله رانندگی کنند و در صورت خسته بودن حتماً استراحت کنند بعد در جاده‌ها تردد کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط