فونیکسریمکسبهتام

مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ + جدول

عصر خودرو- دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ در برخی ویژگی ها با هم شباهت هایی دارند که به بررسی آن ها می پردازیم.

مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ + جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX350  از محصولات کشور ژاپن هستند این دو خودرو در برخی  ویژگی ها با هم شباهت هایی دارند که به بررسی آن ها می پردازیم.

     

    نگاهی گذرا به خودروی تویوتا لندکروزر GXR

    علاوه بر چهارچرخ متحرک بودن، این لندکروزر از سیستم تعلیق پویا بهره می برد که برای جاده های معمولی و ناهموار قابل تنظیم است؛ همچنین دیفرانسیل آن از سیستم قفل شونده مرکزی استفاده می کند. سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل 5 سرعته و کروز کنترل مخصوص جاده های صعب العبور که نیاز به حرکت با سرعت پایین دارند، سیستم قفل شونده چرخ ها برای ایجاد تعادل بیشتر به هنگام چرخیدن در سر پیچ ها از دیگر موارد قابل توجه برای عملکرد بالای این اتومبیل است. در تست عملکردی که برای نمونه مشابه لندکروزر یعنی لکسوس LX 570 انجام گرفته، سرعت این شاسی در مدت 7.4 ثانیه از صفر به صد رسیده است که زمان قابل قبولی محسوب می شود.

    لازم به ذکر است که این خودرو تا مبلغ 600 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

    نگاهی گذرا به خودروی لکسوس RX350

     

    لکسوس - آر ایکس 350 (Lexus RX 350) از تولیدات شاسی بلند (SUV) کمپانی لکسوس است که کوچکترین آنها نیز می باشد. لکسوس - آر ایکس (Lexus RX) در سال 1997 معرفی و تا سال 2003 با همان چهره عرضه می شد ، نهایتا در سال 2004 نسل دوم این خودرو وارد بازار گردید .


    در ژاپن لکسوس - آر ایکس (Lexus RX) با نام تویوتا - هری یر (Toyota Harrier) عرضه می شود . از رقبای این خودرو می توان به اینفینیتی - اف ایکس 35 (Infiniti FX35) و ب ام و - ایکس 3 (BMW X3) اشاره نمود. قوای محرکه لکسوس - آر ایکس 350 (Lexus RX 350) شش سیلندر بوده به حجم 3.5 لیتر که قادر به تولید 270 اسب بخار نیرو می باشد. انتقال نیرو در این خودرو به چرخهای جلو (FWD) و در صورت سفارش هر چهار چرخ (AWD) خواهد بود. لازم به ذکر است که این خودرو تا مبلغ 600 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو