فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ژنرال بلند قامت رنو

عصر خودرو: شنبه ۲۹ آبان ماه سیصد و بیستمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودرو امروز پلاس با نامه لوکس به روی دکه خواهد رفت.

ژنرال بلند قامت رنو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه خودرو امروز در گفت و گویی با مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعتف معدن و تجارت مسأله ادامه تولید پراید و پژو 405 را بررسی می کنیم و در بازار دوخت و دوز خودرو سری به انواع روکش، کفپوش، دوز فرمان و دیگر تجهیزات این چنینی خواهیم زد.
    جهان خودرو را با فولکس واگن گلف 2017، پورشه پانامرای 2017، جلگوار l-Pace ورق می زنیم و فرش قرمزی جلوی پای ژنرال بلند قامت رنو پهن کرده و به بررسی نسل دوم کولئوس می پردازیم.
    اشتباهاتی که نباید رد مورد یک خودرو لوکس انجام دهیم را در "5 توصیه باکلاس" مرور می کنیم و با بررسی پژو 508 به بهانه حضور احتمالی آن در بازار ایران نگاهی به مانور قدرت فرمانده پژو در قلمرو کره ای ها خواهیم داشت.
    در ادامه در آزمایشی بلند مدت به سراغ پیرمرد حساس فرانسوی می رویم و سیتروئن زانتیا 200 تیپ Exclusive در بازار دست دوم ها را بررسی می کنیم.
    گام بعدی به دوئل سنگین وزن های شرقی می رسد. در این مطلب به بررسی ویژگی های تویوتا لندکروزر و نیسان پاترول در منطقه آزاد اروند می پردازیم. ماشین سنگین هفته را هم با آشنایی با کمپانی تاترا سپری خواهیم کرد.
    "هنر دست اساتید" در صفحه آینه بغل به بررسی حاصل کار طراحان تحسین شده در خودروهای مونتاژ شده در ایران می پردازد. آزمایش فنی بعدی را هم با H30 Cross پشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایران می گذرانیم.
    این هفته، خودروامروزپلاس، ضمیمه همراه هفتگی هفته‌نامه خودروامروز به سومین شماره ضمیمه لوکس خودروامروز اختصاص یافته. در این شماره، با تیتر یک جلد ضمیمه لوکس به صفحه فرش قرمز می رویم، جایی که در آستانه ورود نسل جدید مرسدس‌بنز E کلاس به بازار کشور، به بررسی مشخصات و ویژگی های E200 مدل 2017 و جایگاه آن در بازار خودرو های لوکس کشور پرداخته ایم. بررسی بازار خودرو های لوکس وارداتی کشور در هفت‌ماهه نخست 1395، مروری بر تاریخچه مرسدس S کلاس و سابقه حضور آن در ایران، مقایسه لکسس ES250 در برابر ب‌ام‌و 520i در شرایط فعلی بازار کشور، مقایسه رنو تلیسمان با هیوندای جنسیس سدان کارکرده، مروری بر آپشن های فوق‌لوکس روز های دور که امروز در خودرو های معمولی نیز دیده می شوند، معرفی نسل جدید لکسس RX و بررسی امکان عرضه آن در ایران، بررسی شاسی‌بلند های لوکس 200 تا 500 میلیون تومانی بازار، مقایسه هیوندای سنتنیال و پورشه کاین در بازار خودرو های لوکس دست‌دوم کشور و معرفی 10 نمونه از گران‌قیمت ترین موتورهوم های لوکس دنیا نیز از دیگر مطالب خواندنی این شماره ضمیمه لوکس خودروامروز هستند.
    شماره 320 هفته‌نامه خودروامروز را همراه با سومین شماره ضمیمه لوکس خودروامروز از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو