فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

هدایت ۳۷۳۵ اتوبوس به کرمانشاه برای کاهش ترافیک راه های ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ۳ هزار و ۷۳۵ دستگاه اتوبوس برای کمک به روان سازی و کاهش حجم ترافیک راه های استان ایلام به موکب های بین راهی سطح استان کرمانشاه هدایت شده اند.

هدایت ۳۷۳۵ اتوبوس به کرمانشاه برای کاهش ترافیک راه های ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ فضل ‌الله شیری  گفت: با آغاز طرح ترافیکی اربعین، سه هزار و 735 دستگاه اتوبوس برای کمک به روان سازی و کاهش حجم ترافیک راه های استان ایلام به موکب های بین راهی سطح استان کرمانشاه هدایت شده اند.

    وی دلیل اصلی افزایش بار ترافیکی در محورهای استان را حرکت زائران اربعین از جاده‌ های استان برای رسیدن به مرز مهران عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حجم بالای حرکت وسایل نقلیه به سمت ایلام محدودیت ترافیکی اعمال شده است و این وسایل به سمت خوزستان هدایت می ‌شوند.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: محورهای کنگاور و هرسین اکنون دارای حجم بالای ترافیک است و وسایل نقلیه به سمت لرستان و خوزستان و مرز چزابه هدایت می ‌شوند و ایلام و مرز مهران به دلیل ازدحام بالای جمعیت پاسخگو نیست.

    سرهنگ شیری با بیان اینکه حرکت زائران استانهای همجوار ایلام به سمت مرز مهران امکان ‌پذیر نیست، گفت: در محور اسلام ‌آباد غرب به سمت حمیل تراکم بسیار بالا است و به دلیل عدم امکان حضور زائران در ایلام و مرز مهران به سمت خوزستان هدایت می ‌شوند.

    وی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در محورهای کامیاران به کرمانشاه و سنقر و کلیایی روان است، اظهار کرد: محورهای کنگاور به کرمانشاه و کرمانشاه به حمیل دارای بیشترین بار ترافیکی هستند.

    این مقام انتظامی عنوان کرد: محور اسلام آباد- قلاجه تردد تحت کنترل شدید ترافیکی است و تردد در محور حمیل به سمت ایلام برای تمام خودرو ها ممنوع اعلام شده است.

    سرهنگ شیری گفت: از20 آبان ماه همزمان با آغاز طرح ترافیکی اربعین، سه هزار و 735 دستگاه اتوبوس برای کمک به روان سازی و کاهش حجم ترافیک راه های استان ایلام به موکوب های بین راهی سطح استان کرمانشاه هدایت شده اند.

    وی افزود: 591 دستگاه از این اتوبوس ها نیز به سمت مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان هدایت شده اند.

    رئیس پلیس راه استان خاطرنشان ساخت: با همکاری خوب مردم و تشدید اقدامات کنترلی، آمار تصادفات فوتی تا امروز نسبت به سال گذشته صد در صد و تصادفات جرحی 75 درصد کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط