فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند:

تصادف زائران کربلا در نهاوند یک کشته و ۷ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند گفت: تصادف دو خودرو در ورودی شهرستان نهاوند موجب کشته شدن یک زائر و مجروح شدن ۷ نفر دیگر شد.

تصادف زائران کربلا در نهاوند یک کشته و ۷ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، حمزه طائفی  اظهارداشت: تصادف در جاده ورودی شهرستان نهاوند از محور جاده آورزمان موجب کشته شدن یک زائر و مجروح شدن 7 نفر دیگر شد.

    وی گفت: این تصادف بین یک دستگاه خودروی پژو حامل زائران اربعین حسینی و یک دستگاه خودرو پراید رخ داد.

    طائفی بابیان اینکه در این حادثه راننده پژو پارس به علت انحراف به چپ در مسیر حرکت پراید قرار گرفته، گفت: در این حادثه یک نفر فوت و 7 نفر از سرنشینان پژو و پراید مجروح شدند.

    وی با توصیه به رانندگان در رعایت سرعت مطمئنه و خودداری از سبقت در جاده ها، عنوان کرد: این حادثه عصر دوشنبه رخ داد.

    فرمانده پلیس‌راه نهاوند از وقوع 103 فقره تصادف جرحی و فوتی در هفت ماه گذشته در نهاوند خبر داد، گفت: از این تعداد 26 فقره تصادف منجر به فوت و 77 فقره تصادف جرحی ثبت‌شده است.

    وی در ادامه با اشاره به تعداد مجروحین این تصادفات گفت: طی این مدت 109 نفر مجروح و 31 نفر فوت‌شده‌اند.

    فرمانده پلیس‌راه نهاوند بابیان اینکه در بحث افزایش تصادفات فوتی و تعداد فوت‌شده‌ها به ترتیب در شهرستان 8 و 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش مشاهده می‌شود، گفت: متأسفانه سه محور نهاوند - فیروزان، نهاوند - آورزمان و محور برزول - فارسبان نقاط حادثه‌خیز شهرستان نهاوند هستند.

    طائفی بابیان اینکه محور نهاوند - فیروزان محور شریانی ارتباط استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان با استان‌های مرکزی، قم و شرق کشور است، عنوان کرد: این محور به‌صورت یک لاین رفت‌وبرگشت بوده و طرح چهار خطه کردن این محور به دلیل کم‌کاری پیمان‌کار و نبود اعتبار متوقف‌شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط