فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه قزوین عنوان کرد

محور قزوین ـ همدان شاهراه عبور زائران اربعین

ترافیک سبک و روان بر محورهای مواصلاتی حاکم است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین، محور قزوین به همدان را شاهراه عبور زائران اربعین عنوان کرد و گفت: ترافیک سبک و روان بر محورهای این استان حاکم است.

محور قزوین ـ همدان شاهراه عبور زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، نصرالله بیگلری در قزوین اظهار داشت: در محورهای این استان ترافیک به صورت سبک و روان است و مشکلی برای تردد خوردهای نقلیه در این محورها وجود ندارد.

    وی به وضعیت ترافیک محورهای استان قزوین پرداخت و افزود: با توجه به اینکه برخی از محورهای این استان محل عبور و مرور زائران حسینی است، بیشترین تردد خودروهای نقلیه برای عبور از مرز مهران در محور قزوین به همدان صورت می‌گیرد.

    رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: تمهیدات ویژه‌ای از جمله افزایش استقرار گشت‌های انتظامی در محورهای مواصلاتی این استان در نظر گرفته شده است تا نظارت بیشتری بر راه‌ها صورت بگیرد و زائران حسینی بتوانند از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

    بیگلری عنوان کرد: در محور قزوین به سمت همدان خودروهای مختلفی اعم از شخصی و اتوبوس‌ها تردد دارد که به رانندگان توصیه می‌شود نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    وی خاطرنشان کرد: از رانندگانی که وظیفه انتقال زائران را به مرزهای کشور بر عهده دارند، توصیه می‌کنیم از اتوبوس‌های بین‌شهری استفاده نکنند و برای انجام این مهم اتوبوس‌های برون‌شهری را به کار گیرند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین مطرح کرد: با رانندگانی که از اتوبوس‌های درون‌شهری برای جا‌به‌جایی زائران در محورهای این استان استفاده می‌کنند، برخورد می‌‌شود.

    بیگلری مطرح کرد: 60 اکیپ نیروی انتظامی در محورهای استان قزوین مستقر است و خدمات لازم به رانندگانی که از این استان خارج و وارد می‌شوند، ارائه می‌شود.

    این مسؤول انتظامی اضافه کرد: مشکل خاصی در محورهای استان قزوین به لحاظ عبور و مرور وجود ندارد و زائران اربعین حسینی به راحتی می‌توانند از محورهای مواصلاتی این استان عبور کرده و به مقصد مورد نظر برسند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در سال جاری عبور زائران از محورهای مواصلاتی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

    بیگلری ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان را از مهم‌ترین فعالیت‌های پلیس راه استان قزوین عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط