فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد

خستگی و خواب آلودگی مهم ترین علت تصادف زائرین در چند روز گذشته

عصر خودرو- سرهنگ رحمانی، درباره مهم ترین علت تصادف زائرین بعد از شروع طرح اربعین گفت: مهم ترین علل تصادفات این چند روز توجه نداشتن به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است.

خستگی و خواب آلودگی مهم ترین علت تصادف زائرین در چند روز گذشته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، تنها یک هفته تا اربعین حسینی فاصله داریم. از هفته پیش تردد در مرز مهران به سمت کربلا افزایش چشم گیری داشته و در طول همین مدت متاسفانه زائرین بارها و بارها دچار حوادث تلخ شده اند. اما چطور می شود این تلخ کامی مسافران عزیز کربلا را به حداقل رساند.

    سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار سایت راهور دراین باره گفت: روز جمعه در دو محور صالح آباد به مهران و دهلران به مهران شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه نسبت به روز مشابه قبل از اربعین در سال گذشته بودیم.

    همچنین بررسی ها نشان می دهد در محور صالح آباد به مهران، ١٦ درصد از ترددهای وسیله نقلیه مربوط به اتوبوس ها بوده و در محور دهلران به مهران حدود ٢٢ درصد اتوبوس بوده است.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه توضیح داد: با توجه به افزایش نرخ تردد زائرین ایام اربعین به سمت استان های مرزی، لازم است کلیه متولیان اعزام زائرین، شرکت های مسافربری، رانندگان محترم، کمک راننده های محترم، بدون عجله و با برنامه ریزی مناسب، با رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات کافی و دقت لازم نسبت به جا به جایی زائرین ایام اربعین سوگواری، مهیای سفر شوند.

    سرهنگ رحمانی، درباره مهم ترین علت تصادف زائرین بعد از شروع طرح اربعین گفت: مهم ترین علل تصادفات این چند روز توجه نداشتن به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است. همینطور رعایت نکردن حق تقدم ها در خوادث جاده ای این چند روز به شدت تاثیر گذار بوده است. همه این ها نشان از عجله و نبود برنامه ریزی دارد که از راننده های محترم انتظار می رود نکات ایمنی را بیشتر مد نظر قرار دهند تا مسافران این ایام سلامت به مقصد برسند.

    طرح اربعین با افزایش توان نظارتی و کنترلی پلیس به طور مشخص در محورهای ٦ استان ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان از تاریخ ٢۰ آبان اجرا و تمهیدات لازم برای این ایام در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو