فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد

اعمال محدودیت‌های اصلی تردد خودروها از فردا

احتمال ممنوعیت تردد کلیه خودروهای سنگین در مرزهای غربی

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در صورت اضطرار، تردد خودروهای سنگین حامل سوخت و مواد غذایی در مسیر مرزهای غربی کشور متوقف می‌شود.

اعمال محدودیت‌های اصلی تردد خودروها از فردا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، سردار محمد حسین حمیدی افزود: در حال حاضر شاهد ترافیک پر حجم در ورودی مرزهای شلمچه، چذابه و مهران هستیم.

    وی افزود: تعداد قابل توجهی از زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور حضور یافته اند و همین موضوع تردد را دشوار کرده است.

    رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به افزایش بار ترافیکی در استان‌هایی که در مسیر مرز مهران قرار دارند اظهارکرد: ترافیک در استان هایی همانند همدان و کرمانشاه که در مسیر مرز مهران قرار دارند پرحجم است.

    حمیدی با تاکید بر افزایش تصادفات در مسیر مرز مهران خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن مسیر مرز مهران و جاده های کم عرض در این محدوده شاهد تصادف های متعدد در این مسیر هستیم و توصیه ما به زائران این است که تا حد امکان از مرز مهران برای خروج از کشور استفاده نکنند.

    وی ادامه داد: زائرانی که قصد دارند از مرز مهران خارج شوند باید از سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خود داری کنند.

    رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: بخشی از محدودیت های ترافیکی اکنون در مسیر مرزها اعمال شده اما اعمال محدودیت های اصلی را از فردا دوشنبه آغاز خواهیم کرد.

    حمیدی تاکید کرد: برای تردد خودروهای سنگین در مسیر مرزهای کشور محدودیت هایی اعمال شده و در صورتی که به شرایط اضطرار نزدیک شویم اجازه ورود خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و غذایی که به سمت کشور عراق در حرکت هستند نیز صادر نخواهد شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط