فونیکسریمکسبهتام

هماهنگی قضائی برای لغو مرخصی سارقان سابقه دار

توقیف خودروهای سرقتی در مسیر راهپیمایی اربعین

عصر خودرو- معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: خودرو و وسائل نقلیه مسروقه با بکارگیری اکیپ و گشت های محسوس و نامحسوس و همچنین خودروهای پلاک خوان، در مسیر راهپیمایی اربعین شناسایی می شوند.

توقیف خودروهای سرقتی در مسیر راهپیمایی اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا موذن  افزود: خودروهای پلاک خوان سیار که اختصاص به پلیس آگاهی دارد در این ایام برای شناسایی خودروهای مسروقه به کار گرفته می شوند.
    وی ادامه داد: دو دستگاه ثابت از این خودروها در استان خوزستان و دو دستگاه سیار به استان ایلام اعزام می شود تا موارد سرقتی احتمالی را رصد کنند.
    موذن اضافه کرد: در سقف این خودروها، دوربین پلاک خوان هوشمندی نصب است که تمام پلاک هایی که از لنز این دوربین عبور کند را خوانده و با سوابق موجود تطبیق می دهد، در صورتی که خودرویی سرقتی باشد، پلیس خودرو را بررسی می کند.

    **همکاری قضائی برای عدم اعطای مرخصی به سارقان سابقه دار
    معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: هماهنگی لازم برای کنترل سارقان سابقه دار به عمل آمده است.
    سرهنگ موذن افزود: پیگیری قضائی استانی برای کنترل سارقان سابقه دار و عدم اعطای مرخصی در این ایام خاص انجام شده است تا زائران با خیالی راحت این سفر معنوی را طی کنند.
    سرهنگ موذن به تکمیل و تجهیز آزمایش های سیار و بخشی از نیازمندیهای استان خوزستان و ایلام اشاره کرده و گفت: این آزمایشگاه شامل لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و اختصاص خودرو و اکیپ های سیار برای بررسی صحنه های جرم و اتفاقات احتمالی است که ممکن است در عین واحد در استان ها اتفاق افتاده و نیاز به بررسی میدانی داشته باشد.
    بر اساس اطلاعات و آمار موجود و اعلامی از سوی مسوولان و دست اندرکاران در اربعین سال گذشته حدود 2 میلیون نفر از هموطنانمان برای حضور در مراسم اربعین راهی عراق شدند که امسال رقمی بیش از این پیش بینی می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو