فونیکسریمکسبهتام

مرگ ۵۰هزار موتورسوار در ۱۰ سال !

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه گفت که طی ۱۰ سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر موتور سوار بر اثر سوانح رانندگی در کشور جان خود را از دست دادند که سن بیشتر آنها زیر ۴۰ سال و نیروهای مولد جامعه بوده اند.

مرگ ۵۰هزار موتورسوار در ۱۰ سال !
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار تقی مهری پنجشنبه شب در جمع اهالی محله سرپیر خیابان شهدای گرگان که برای یادواره سرداران و 53 شهید منطقه گردهم آمده بودند؛ اظهار داشت: آمار کشته های موتورسوار ناشی از سوانح رانندگی در کشور زیاد است که نیازمند ارتقای فرهنگ ترافیکی و رعایت بیشتر مقررات است.
    وی همچنین با اشاره به کاهش تلفات سوانح رانندگی کشور طی سالهای اخیر اضافه کرد: بیشترین کشته ‌شدگان در سال 84 با حدود 28 هزار کشته بود که با تلاش‌های انجام شده این تعداد روند نزولی داشته است بطوریکه در سال گذشته به 16 هزار و 586 نفر کاهش یافت.
    وی همچنین در یادواره شهدای محله سرپیر گرگان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت مختص به یک قشر یا مجموعه خاص نیست بلکه فرهنگ ملی و حتی فراگیرتر از آن نزد همه مسلمانان است.
    وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و جهاد تحت زعامت ولایت از شهدا و رزمندگان برای نسل جوان ما باقی مانده است و این سرمایه‎ بزرگی برای کشور اسلامی است که باید قدر آن را دانست.
    در یادواره شهدای محله سرپیر گرگان علاوه بر اقشار مختلف مردم جمعی از مسوولان استان گلستان نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط