فونیکسریمکسبهتام

استفاده نکردن از کمربند ایمنی عامل مرگ سرنشینان

واژگونی ۲ خودرو در قم ۲ کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حادثه واژگونی ۲ دستگاه خودرو در این استان، ۲ تن جان خود را از دست دادند و چهار تن مصدوم شدند.

واژگونی ۲ خودرو در قم ۲ کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمدرضا حسنی  افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند که در کیلومتر 20 محور قم - سلفچگان رخ داد، یک تن کشته شد و 2 تن دیگر مصدوم شدند.

    وی اضافه کرد: این حادثه که ساعت 7 صبح امروز 20 آبان ماه جاری اتفاق افتاد، مصدومان حادثه پس از دریافت اقدام های اولیه درمانی، با 2 دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی قم منتقل شدند و حال یکی از آن ها وخیم گزارش شده است.
    وی هم چنین گفت: ساعت 15روز گذشته، 19 آبان ماه جاری، واژگونی یک دستگاه وانت در جاده قمرود به قم منجربه فوت یک تن شد.
    حسنی افزود: در این حادثه 2 تن دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم نیز در گفت و گو با ایرنا، توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را علت واژگونی هر 2 خودرو عنوان کرد.
    سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود: افرادی که در این 2 حادثه کشته شدند به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی و پرت شدن به بیرون از خودرو، در دم جان خود را از دست دادند.
    وی به رانندگان توصیه کرد: استفاده از کمربند ایمنی را برای تمام سرنشینان خودرو الزامی بدانند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
    وی ادامه داد: رانندگان توجه به علایم راهنمایی و رانندگی به ویژه سرعت مناسب در محورهای مختلف و رعایت قوانین را جدی بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط