فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد:

توقیف خودور سواری ماکسیما با سرعت ۱۹۳ کلیومتر در زنجان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان از توقیف خودرو ماکسیما با خلافی ۳۰۰ میلیون ریال در زنجان خبر داد و گفت: این خودور سواری با سرعت ۱۹۳ کلیومتر در آزادراه زنجان-قزوین در حال حرکت بود.

توقیف خودور سواری ماکسیما با سرعت ۱۹۳ کلیومتر در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ  علی اصغر شیر محمدی افزود: پلیس راه استان زنجان با  مشاهده حرکات خطرناک خودرو سواری ماکسیما را در آزاد راه زنجان -قزوین متوقف  کرد.

    وی اظهار کرد:  در استعلام صورت گرفته، مشخص شد این خودرو دارای 300 میلیون ریال جریمه است و به دلیل داشتن حرکات نمایشی، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز در چندین مرحله جریمه شده است که بعد از طی انجام مراحل قانونی این خودرو توقیف شد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: توجه بیشتر رانندگان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی باعث پیشگیری از  بروز حوادث تلخ جاده ای می شود.

    شیر محمدی  تاکید کرد: توقیف خودرو طی هفت ماهه سالجاری در جاده های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان علت اصلی توقیف خودرو طی این بازه زمانی را سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و نداشتن گواهینامه عنوان کرد و گفت: پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی می کند.

    شیرمحمدی تصریح کرد: خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان داشته و تخلفات بسیار حادثه ساز داشتند به پارکینگ منتقل شدند و پلیس مانع ادامه تردد آنها خواهد شد و هدف پلیس از توقیف خودرو حفظ امنیت جانی مردم است و متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به  رانندگی می کنند و علاوه بر جان خود، سلامت و امنیت دیگران را هم به خطر می اندازند.

    شیرمحمدی یادآور شد: از اواخر اسفند ماه سال گذشته با افزایش دو برابری جریمه ها، توقیف خودرو و موتور سیکلت کاهش یافته است و رانندگان قبل از مسافرت با رهگیری به سامانه 1101202020 استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند.

    وی  افزود: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو