فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات گسترده ایران خودرو برای ارایه خدمات به زائران حسینی در ایران و عراق

عصر خودرو- مدیر عامل گروه صنعنی ایران خودرو گفت: در ایام اربعین حسینی، ۳۰ نمایندگی، ۱۰۹ گروه سیار، ۲ تعمیرگاه مجهز صحرایی و ۱۲ فروشگاه در استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به زائران حسینی خدمات خودرویی با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می کنند.

تمهیدات گسترده ایران خودرو برای ارایه خدمات به زائران حسینی در ایران و عراق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، هاشم یکه زارع روز دوشنبه با اشاره به ایجاد 2تعمیرگاه صحرایی مجهز با مساحت 500 متر مربع در نقطه صفر مرزی در چزابه و مهران برای ارایه خدمات خودرویی به زائران حسینی، اظهارکرد: 600 نفر از کارکنان شبکه خدمات ایران خودرو در اجرای این طرح در ایران و عراق مشارکت دارند.
    وی افزود: علاوه بر تعمیرگاه های ایجاد شده، 104 اکیپ سیار خودرویی، موتور سوار و خودروبر در ایران نیز با امکانات و تجهیزات کامل ضمن حضور در مسیر تردد زائران بدون دریافت وجه نسبت به ارایه خدمات بین راهی اقدام خواهند کرد.
    او ادامه داد: برای اولین بار 5 اکیپ مجهز امداد ایران خودرو نیز با استقرار در مسیر نجف به کربلا به خودروهای تولید ایران خودرو خدمات ارایه می کنند.
    مدیرعامل ایران خودرو، تجربه سال گذشته و ارایه خدمات به 2700 دستگاه خودرو زوار حسینی در استان های مرزی را در طراحی و اجرای برنامه امدادی ایران خودرو در اربعین سال جاری بسیار راهگشا عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای اجرای این طرح که در نوع خود به لحاظ گستره، نوع خدمات، امکانات فراهم شده و تعداد نیروی کارشناس کم نظیر است از حدود 4 ماه قبل و با صرف 2100 نفر ساعت، از سوی شرکت ایساکو آغاز شده و اجرای آن تا پایان بازگشت زوار حسینی از عراق ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط