فونیکسریمکسبهتام

توسط یک شرکت فناورداخلی صورت گرفت؛

رفع نیاز خودروهای داخلی به سنسورهای گاز و هوا

عصر خودرو- یکی از شرکت‌ها فناور داخلی توانسته است سنسورهای مورد استفاده در خودروهای داخلی از جمله سنسور دریچه هوا و سنسور گاز را تولید و نیاز صنعت خودرو کشور به این محصولات را تامین کند.

رفع نیاز خودروهای داخلی به سنسورهای گاز و هوا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حمید صلاحی راد، مدیر عامل این شرکت فناور به تولید تجهیزات سنسور خودرویی توسط این شرکت فناور اشاره کرد و گفت: این شرکت با کسب توانمندی فنی تولید سنسورهای مورد استفاده توانسته است محصولاتی از جمله سنسور دریچه هوا و سنسور گاز را تولید و نیاز صنعت خودرو کشور به این محصولات را تامین کند.

    این فعال فناور با بیان این‌که این شرکت به‌عنوان اولین و تنها تولیدکننده سنسور موقعیت دریچه هوا (پتانسیومتر) فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این شرکت یکی از تامین کنندگان اصلی خطوط تولید خودروسازان داخلی به شمار می‌رود.

    صلاحی راد با اشاره به تمرکز این شرکت فناور به ساخت انواع پتانسیومتر و قطعات منفصله انواع دریچه هوا، گفت: از دیگر فعالیتهای این شرکت می‌توان به مشاوره در خصوص ساخت قطعات با تکنولوژی بالا، ساخت قالبهای پیچیده تزریق پلاستیک، کشش عمیق فلزی و باکالیتی اشاره کرد.

    بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، وی تصریح کرد: پتانسیومترهای ساژم، میله‌های با سطح مقاطع خاص و ویژگی‌های خاص، شیر برقی کنیستر، گرمکن دریچه هوا، اهرم گاز دریچه هوا و نیز سنسور دمای آب انژکتور، پتانسیومتر، سنسور دریچه گاز زیمنس از دیگر تولیدات این شرکت هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط