فونیکسریمکسبهتام

چگونه خود را به نمایشگاه مطبوعات برسانیم؟

عصر خودرو- معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با دعوت از شهروندان برای بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، امکانات و تسهیلات حمل و نقلی در نظر گرفته شده برای حضور علاقمندان در محل برگزاری این نمایشگاه را اعلام کرد.

چگونه خود را به نمایشگاه مطبوعات برسانیم؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، شهرام جباری زادگان مدیر روابط عمومی این معاونت، به شهروندان توصیه کرد در وهله اول بوسیله مترو و پس از آن با استفاده از اتوبوس های تندرو (بی آر تی) خود را به محل برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات واقع در مصلی امام خمینی (ره) برسانند.
    وی افزود: ایستگاه مصلی در مسیر خط یک مترو، بازدید از نمایشگاه از ورودی شمالی مصلی و ایستگاه شهید بهشتی در تقاطع خطوط یک و سه مترو نیز بازدید از نمایشگاه از ورودی جنوبی مصلی را ممکن می کند.
    جبارزادگان اظهار کرد: خط پنج اتوبوس های تندرو (پایانه بیهقی - پایانه علم و صنعت) نیز در ابتدای خیابان دردشت در ضلع شمالی مصلی ایستگاه دارد.
    مدیرروابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هر چند استفاده از خودروی شخصی به دلیل شلوغی بزرگراه ‌ها و خیابان ‌های محدوده مصلی برای بازدید از نمایشگاه توصیه نمی شود اما امکانات و تسهیلاتی به منظور پارک خودروهای شخصی نیز در نظر گرفته شده است.
    وی خاطرنشان کرد: سه باب پارکینگ عمومی در اطراف مصلی برای آن دسته از بازدیدکنندگانی که با خودروی شخصی به نمایشگاه مراجعه می کنند در نظر گرفته شده است.
    وی گفت: پارکینگ شهید بهشتی (ضلع جنوبی مصلی) با ظرفیت 600 خودرو، پارکینگ بزرگ لجستیک با دسترسی از خیابان شهید مفتح شمالی، قبل از دانشکده الهیات دانشگاه تهران با ظرفیت سه هزار دستگاه خودرو و پارکینگ گلگشت با دسترسی از بزرگراه رسالت، قبل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ظرفیت 700 دستگاه خودروی سواری و 500 دستگاه اتوبوس برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.
    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با شعار «شفافیت، صداقت» تا 21 آبان ماه همه روزه در مصلای امام خمینی(ره) از ساعت 9 و 30 تا 20 برپا است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو