فونیکسریمکسبهتام

طی هفته گذشته صورت گرفت؛

وقوع ۳۵تصادف منجر به جرح در راه‌های استان سمنان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه حوادث جاده ای طی هفته گذشته استان باعث جان باختن دو هموطن شده است، گفت: ۳۵ فقره تصادف فوتی و جرحی در این محورها رخ داده است.

وقوع ۳۵تصادف منجر به جرح در راه‌های استان سمنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی  با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات در استان سمنان ناشی از خواب آلودگی و خستگی و عدم تمرکز به جلو در هفته اخیر اتفاق افتاده است، ابراز داشت: 33 فقره تصادف جرحی و دو فوتی حاصل تصادفات این هفته بود.

    وی با بیان اینکه واژگونی خودرو در استان سمنان 50مجروح نیز داشته است، افزود: در هفته اخیر 19فقره واژگونی خودرو، 14فقره ناتوانی در عدم کنترل وسیله نقلیه و 12فقره بی توجهی راننده به جلو در راه های استان اتفاق افتاد که اکثر این تصادف ها به علت عدم تمرکز راننده رخ داده است.

    رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان متاسفانه با کشته شدن دو هموطن همراه بود، ابراز داشت: یک فقره تصادف فوتی در ساعت 4:10بامداد امروز شنبه در اثر واژگونی یک دستگاه پراید کیلومتر 12 جاده گرمسار تهران اتفاق افتاد که در این حادثه دو نفر فوت و یک سرنشین خانم مجروح شدند که علت آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی و خستگی گزارش شده است.

    خسروجردی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرد سال قرار داریم، رانندگان خودروهای عبوری قبل از حرکت از باز بودن محورهای کوهستانی اطلاع دقیق داشته باشند و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، برف پاک کن، چراغ های مه شکن را مورد بازدید قرار دهند.

    وی افزود: طبق آمار بیشترین علت تصادفات این هفته در استان سمنان در ساعات 18الی 22 اتفاق افتاده است لذا از هموطنان که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند تقاضا می کنیم به محض احساس خواب آلودگی بالافاصله در مکان امن توقف و با هوشیاری مسیر را طی کنند تا سفر خوب و ایمن را برای سرنشیان به همره داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو