فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ششمین آزرا آمد

عصر خودرو: اطلاعات اولیه از نسل جدید لوکس ترین محصول با برند هیوندای، را از روز شنبه ۱۵ آبان ماه در شماره ۳۱۸ هفته نامه خودرو امروز بخوانید.

ششمین آزرا آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس با عنوان موتوراسپرت منتشر شد.
    در این شماره از هفته نامه پای صحبت های معون نظارت بر اجرای استانداردهای سازمان ملی استاندارد می نشینیم و پرونده توقف تولید پژو 405 و پراید را بررسی می کنیم.
    در بازارگردی هفته نگاهی کوتاه به بازار متعلقات درب انواع خودرو خواهیم داشت و در جهان خودرو با آزرای نسل 6؛ E کلاس 600 اسبی؛ اطلس، شاسی بلند فولکس واگن؛ وانت بار مرسدس و شاسی بلند هیبرید مینی دیدار می کنیم.
    میانه روهای محبوب، مشخصات فنی سدان های متوسط در مناطق آزاد کشور را به تصویر می کشد و "بازی در نقش برادر بزرگتر" به مقایسه مشخصات و ویژگی های پورشه ماکان و کاین در بازار شاسی بلندها می پردازد.
    در ادامه با شیر آلمانی در بیشه ایران با MAN سری GT خواهیم داشت و "نمایشی به رنگ پاییز" گشت و گذاری در چهاردهمین نمایشگاه حمل و نقل تهران می کنیم.
    در گام بعدی با راهنمای خرید به بررسی خودرو خانوادگی دوست داشتنی، کارنز، می رسیم و ملاقاتی هم با مزدا 323 تیپ 5، پسرک دوست داشتنی شرقی، خواهیم داشت.
    "بهترین خداحافظی" ما را با آخرین محصولات خوش نام برندها آشنا خواهد کرد و با "خوشنام شرقی دربرابر خوشتیپ غربی" مقایسه ای میان تویوتا کمری هیبرید و رنو تلیسمان می کنیم. و در آخر با قفل زندگی به عیب یابی سیستم ایربگ، پیش کشنده و کمربندها می پردازیم.
    خودرو امروز پلاس این هقته هم با  موضوع مسابقات موتور اسپرت ایران و جهان منتشر شده است. در این شماره از موتوراسپرت مطالب" خودروهای عادی چگونه به غول های پیست و مسابقه تبدیل می شوند"، "عجایب هفتگانه به سبک موتور اسپرت"، "معرفی بهترین راننده فرمول یک تاریخ"، "10 نکته جالب درمورد یک خودرو فرمول یک" و ده ها مطلب خواندنی دیگر پیش روی شما خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو