فونیکسریمکسبهتام

همزمان با اربعین حسینی؛

سرویس دهی دربستی ناوگان‌های عمومی بجز ایلام ممنوع است

عصر خودرو-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ممنوعیت سرویس‌های دربستی استان به مناطق مختلف کشور به جز استان ایلام در ایام اربعین خبر داد.

سرویس دهی دربستی ناوگان‌های عمومی بجز ایلام ممنوع است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد رضا آقاخانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی در ایام اربعین، افزود: تا قبل از اجتماع عظیم همایش پیاده‌روی اربعین حسینی نمازخانه‌های بین‌راهی استان مورد بازدید قرار می‌گیرند تا زائران از یک فضای معنوی و روحانی بهره ببرند

    وی با بیان اینکه سرویس‌های دربستی استان به مناطق مختلف کشور به جز استان ایلام ممنوع است، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از حداکثر ناوگان‌های عمومی به جهت ایاب و ذهاب زائران حسینی استفاده میکند.

    آقاخانی همچنین از نصب علائم ترافیکی، ایمنی و تجهیزات لازم در راه‌های استان طی ایام اربعین خبر داد و گفت: اقدامات حمایتی شامل سوخت رسانی به ناوگان‌ حمل و نقل جاده‌ای به جهت انتقال و جابه‌جائی زائران به مرز مهران ارائه می‌شود.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: با توجه به اینکه استقبال مردم برای زیارت عتبات عالیات به‌ویژه کربلای معلی در ایام اربعین هر سال رو به افزایش است، این اداره کل با تمام توان آماده پاسخ‌گوئی به زائران اربعین حسینی و ارائه خدمات به آنان است.

    آقاخانی افزود: تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و  راهدارخانه‌های استان در مسیر تردد زائران حسینی و زائران به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و زائران می‌توانند در صورت نیاز و اضطرار از فضاها و امکانات مجتمع‌ها و راهدارخانه‌ها استفاده کنند.

    وی ادامه داد: شرکت های امداد خودرو تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان  در ایام اربعین بیش از پیش  در محورهای مواصلاتی استان خدمت رسانی خواهند کرد .

    آقاخانی افزود: شهروندان برای سفرهای خود در این ایام ازقبل برنامه ریزی کرده و با توجه به مقصد از سایر وسایل نقلیه عمومی مانند سواری کرایه و قطار استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو