فونیکسریمکسبهتام

پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال۲۰۱۶ (+عکس)

عصر خودرو: موتور ۲/۷ لیتری که از فولاد و آلومینیوم ساخته شده شده، دربین موتور پایه ۲۸۲ اسب‌بخاری V-۶ و موتور ۵ لیتری V-۸ با قدرت ۳۸۵ اسب‌بخار قرار می‌گیرد و با کمک دو توربوشارژر، قدرتی به اندازه ۳۲۵ اسب‌بخار تولید می‌کند.

پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال۲۰۱۶ (+عکس)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)
  • پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تنوع پیک‌آپ‌ها به شدت زیاد شده است و مردم در انتخاب محصول مورد نیازشان با مشکل روبه‌رو می‌شوند. به خصوص که پیک‌آپ‌های امروزی در کنار قدرت گزینه‌هایی مانند رفاه و امنیت را نیز ارائه می‌دهند. در این مطلب به بررسی بهترین گزینه‌های بازار در این خصوص می‌پردازیم.
بی‌ام‌و M3 UTE

چند سال قبل داستان پیک‌آپ بی‌ام‌و با یک داستان مطبوعاتی آوریل یا همان دروغ معروف آوریل شروع شد. تا مدت‌ها اصل ساخت این خودرو در لفافه شایعات پیچیده شد. اما چندی پیش خودروساز آلمانی یک مدل V8 از سری M3 را ساخت.
در ان زمان ساخت چنین خودرویی کمی خنده‌دار به نظر می‌رسید. اما بی‌ام‌و واقعا این کار را کرد و یک پیک‌آپ M3 ساخت. قدرت موتور این خودرو 400 اسب بخار اندازه‌گیری شده و بیشتر وزن خودرو ـ حدود چند صد کیلو ـ از روی محور رانش برداشته شده است. بعلاوه، سقف ام 3 از نوع تارگا با قابلیت جدا شدن است و چرخ محرک خودرو نیز در قسمت عقب قرار دارد.

این خودرو از سال 2014 تا کنون در شمار منتخبین تاپ‌گیر در جهان به شمار می‌آید.
شبلی باجا 700

یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر دارد. سوپرشارژ و V شکل. با وجود قابلیت‌های آفرودی جواز حرکت در محیط‌های شهری را دارد. سیستم تعلیق این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که راحتی حرکت را در مسیرهای سخت و ناهموار ممکن می‌کند. این خودرو نیز در شمار منتخبین چند ساله تاپ‌گیر قرار دارد.
هنسی ولوسی رپتور

بزرگ، عجول، خشن، بی پروا و جسور است. در هر شرایطی پاسخ‌گوی نیاز کاربر است و راننده را پشیمان نخواهد کرد. احتمالا در شمار خودروهایی قرار می‌گیرد از زمان خرید تا پایان عمر با شما خواهد ماند.
وکسهال مالو VXR8

این پیک‌آپ اخیر به لیست منتخب پیک‌آپ‌های تاپ گیر اضافه شده است. در سال گذشته موتور جدید سوپرشارژ V8، چهره‌ای جدید و با 100 اسب بخار بیشتر و با قدرتی بیشتر وارد بازار شد. موتور را از شورلت کامارو ZL1 قرض گرفته است و حدود 528 اسب بخار قدرت دارد. در 4.6 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد. نسخه‌های استاندارد با گیربکس دستی هماهنگ می‌شوند.

مرسدس بنز G63 AMG 6*6

یکی از شگفت انگیزترین مدل‌های بنز که تا کنون ساخته شده است. بی شک می‌توانید در کالبد این خودرو یک هیولا را ببنید.
این خودرو با قابلیت حرکت تمام چرخ و با یک موتور 5.5 لیتری V8 دوقلوی توربو و با قدرت 540 اسب بخار ارائه می‌شود. بیش از اینکه این بنز را پیک‌آپ بنامیم می‌توان آن را یک آفرودر تمام عیار نامید. G63 می‌تواند تا یک متر زیر آب حرکت کند. از کف لاستیک تا زیر شاسی 46 میلی‌متر فاصله وجود دارد و فشار هر شش لاستیک از داخل خودرو قابل تنظیم است.

دوج رم SRT-10
از وقتی دوج، موتور 500 اسب‌بخاری V10 از وایپر را برای موتور رام استفاده کرد و هیولای SRT10 را با گیربکس دستی تولید کرد، شرایط به کلی عوض شد. این خودرو بالاترین سرعت را در بین تراک‌ها به میزان 250 کیلومتر بر ساعت ثبت کرد که هنوز هم پابرجاست. این خوردو به یک موتور 8.3 لیتری مجهز است.

جی‌اِم‌سی سایکلون
جی‌اِم‌سی سایکلون اوایل دهه 1990 میلادی آمریکا جزو پرسرعت‌ترین وانت‌های آن زمان بوده است و هنوز حداقل در سرعت در خط مستقیم، قابلیت به چالش کشیدن بعضی خودروهای اسپرت امروزی را دارد.

این خودرو در زمان 3‌/‌4 ثانیه به سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. جی‌ام‌سی سایکلون مجهز به موتور شش سیلندر V شکل با حجم 3‌/‌4 لیتر است. قدرت موتور آن نیز 280 اسب بخار و گشتاور 350 پوند بر فوت اندازه‌گیری شده است.
سایکلون نخستین خودرو در نوع خودش بوده که سیستم ترمز ضدقفل روی هر چهار چرخ آن نصب شد. تعداد 2995 عدد از این خودرو سال 1991 تولید شد. تمام تولیدات سایکلون در این سال به رنگ مشکی بوده است. سال بعد، فقط سه عدد از این خودرو ساخته و سپس خط تولید آن متوقف شد.

مینی پیس‌من پیکاپ ادونچر
پیکاپ با قابلیت محرک چهار چرخ که با موتور 184 اسب بخاری می‌تواند در 7.8 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت برسد.

فورد رپتور سوپر کرو F150
موتور 2/7 لیتری که از فولاد و آلومینیوم ساخته شده شده، دربین موتور پایه 282 اسب‌بخاری V-6 و موتور 5 لیتری V-8 با قدرت 385 اسب‌بخار قرار می‌گیرد و با کمک دو توربوشارژر، قدرتی به اندازه 325 اسب‌بخار تولید می‌کند. موتور 2/7 لیتری باعث می‌شود تا این تراک در مدت 5/7 ثانیه به سرعت 96/6 کیلومتر بر ساعت برسد و مسیر یک‌چهارم مایل را نیز در مدت 14/3 ثانیه طی کند.

پیک‌آپ آماروک
هنوز کانسپت است اما احتمالا در شمار بهترین ها قرار می‌گیرد. درحالی‌که بازار اروپا می‌تواند نقطه‌ی روشنی برای عرضه‌ی یک پیکاپ تراک باشد و رقیبی بالقوه برای رنو آلاسکان محسوب شود اما آمریکای شمالی که خواهان بیشتری برای این نوع خودروها دارد می‌تواند یک حالت تهدید برای اشکودا به حساب آید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو