فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ۱۳۹۵ (۲۵)

با حمایت دولت شاهد صادرات به خاورمیانه و اروپا خواهیم بود

عصر خودرو- شرکت خودروسازی اسنا از مجموعه های با سابقه وموفق در زمینه تولید خودروهای تجاری که به دلیل حضور در صنعت حمل ونقل کشور بی شک یکی از شرکت های تاثیرگذار در این حوزه بشمار می آید.

با حمایت دولت شاهد صادرات به خاورمیانه و اروپا خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت تا کنون توانسته ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را با محصولات BRT مورد حمایت قرار دهد که این امر اتفاق خوبی را برای این صنعت رقم زده است.از این رو فرصتی دست داد تا در خلال برگزاری نمایشگاه حمل ونقل عمومی وخدمات شهری گفت گویی داشته باشیم با میکائیل پورغفار، رییس هیات مدیره خودروسازی اسنا که مشروح آن را در ادامه مطالعه خواهید کرد.
    ***
    رییس هیات مدیره خودروسازی اسنا در مصاحبه با خودروامروز گفت: نمایشگاه امسال در مقایسه با نمایشگاه های سال های گذشته به دلیل حضور نداشتن برخی شرکت های داخلی و وارد کننده تا حدی ضعیف بود، در حالی که شرکتها باید توجه داشته باشند این نمایشگاه تنها نمایشگاهی است که فعالان حوزه حمل و نقل در طول سال گردهم می آیند و حضور در این نمایشگاه باید در اولویت قرار گیرد.
    میکائیل پورغفار در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری تهران افزود: بر اساس برنامه که از پیش داشتیم قرار بود تعدادی از محصولات جدید شرکت در سگمنت های جدید تر در این گردهمایی نمایش داده شود اما به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم محصولاتمان را به این نمایشگاه برسانیم به همین دلیل با محصولات گذشته در نمایشگاه حاضر شده ایم.
    او درباره محصولات جدید این شرکت نیز گفت: به دنبال حضور پر رنگ تر در دیگربخش های حمل و نقل هستیم به همین دلیل در معرفی محصولات جدید تلاش کرده ایم در بخش هایی که تاکنون فعالیت نداشتیم با معرفی محصولات اقتصادی تر و با کیفیت بالا حضورمان را گسترده تر کنیم.
    پورغفار در ادامه با بیان اینکه فعالان این حوزه تنها سالی یک بار گرد هم می آیند گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا بتوانیم مشتری های دولتی و خصوصی را دور هم جمع کنیم و بتواینم از نظر تکنیکی، تاکتیکی و بازاریابی با پیشرفت های رقبا نیز آشنا شویم.
    رییس هیات مدیره اسنا در ادامه نیز در پاسخ با سوالی درباره وضعیت کیفی محصولات این شرکت نیز گفت: سیاست ما عرضه محصول کیفی و با قیمت مناسبت است، از سوی دیگر با توجه به استفاده محصولات ما در حمل و نقل شهری و تردد بالا در این زمینه تاکنون با مشکل خاصی از سوی خریداران مواجه نشده ایم.
    وی با تاکید بر اینکه اسنا نسبت به سایر کارخانجات بخش خصوصی کشور سرمایه گذاری قابل توجهی در موضوع خدمات پس از فروش داشته است، اظهار کرد: محصولات عرضه شده از سوی اسنا و به خصوص اتوبوس های BRT کیفیت بالایی دارد بطوریکه این محصول به قیمت ارزان اما با تجهیزات کاملا آلمانی و اتاق داخلی سازی شده عرضه شده است.
    پورغفار در ادامه نیز درباره عملکرد این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش نیز گفت: شرکت اسنایدک به منظور افزایش رضایت مشتری و همچنین افزایش امتیاز در ارزیابی شرکت ISQI اقدامات متعددی را برنامه ریزی کرده و در حال پیاده سازی و اجرای آنهاست. ارتقای نرم افزار خدمات پس از فروش در بین نمایندگی ها یکی از مهم ترین برنامه های ماست ضمن آنکه بهینه سازی سیستم اتوماسیون اداری در بین نمایندگی ها را هم در دستور کار داریم.

    وی در عین حال مهمترین مزیت تولید اتوبوسهای یاد شده را قیمت تمام شده پایین و استفاده از جدیدترین فناوری های روز جهان خواند و گفت: قطعات اصلی اتوبوسهای تولیدی اسنا خودرو از جمله موتور، گیربکس، اکسل، کولر و سیستم آکاردئونی آن تولید شرکتهای آلمانی مانند شرکت MAN بوده، اما با نصف قیمت اتوبوسهای مشابه خارجی در داخل عرضه شده است.
    پورغفار در بخش دیگری از سخنان خود به داخلی سازی 40 تا 45 درصدی اتوبوس های اسنا اشاره کرد و افزود: ما همچنان از پیشرانه های آلمانی در محصولاتمان استفاده می کنیم و با داخلی سازی اتاق توانسته ایم به بیش از40 درصد داخلی سازی دست پیدا کنیم.
    رییس هیات مدیره اسنا درباره امکان صادرات در بازار خودروهای تجاری نیز گفت: با توجه به ارزان بودن انرژی و نیروی کار در کشورمان و از سوی دیگر دست ساز بودن تولید در این صنعت، اتوبوس از مزیت صادراتی بالایی برخوردار است.
    او ادامه داد: با این وجود شرکت های فعال در این حوزه همچنان به دلیل قدرت مالی نه چندان بالا و حمایت نشدن از سوی دولت نتواسته اند به میزان رضایت بخشی وارد فضای صادراتی شوند، در صورتی که به جرات می توان گفت اگر دولت بتواند اندکی ازتولیدکنندگان این بخش حمایت کند می توانیم شاهد صادرات بالای این قشر به خاورمیانه و حتی اروپا نیز باشیم.
    رییس هیات مدیره اسنا در انتها نیز درباره برنامه های شرکت برای ورود به بازار خودروهای بین شهری نیز گفت: اگر شرایط تغییر کند و دولت اندکی از این بخش حمایت کند وارد بخش تولید محصولات بین شهری نیز خواهیم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو