فونیکسریمکسبهتام

۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه

عصر خودرو- هیوندایی که سابقه درخشانی در فعالیت در سما دارد این‌بار با چهار خودرو و نمایش یک مدل مفهومی سرعتی در این نمایشگاه رکورددار است.

۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، تجهیزات ویژه و افترمارکت‌ها برای علاقه‌مندان به خودرو جایگاه ویژه‌ای دارد، این تجهیزات ویژه می‌توانند قدرت، توان، کارایی و ظاهر خودرو را به کل تغییر دهند.

    نمایشگاه "سما" در عالم خودرویی‌ها برای علاقه‌مندان به این بخش دنیای خودرویی تعلق دارد. سما مخفف لاتین (انجمن بازار تجهیزات ویژه) در دنیای خودرویی‌است.

     نمایشگاه خودرویی سما 2016 که بین روزهای اول تا چهارم نوامبر سال جاری در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، رویداد محصولات تجاری ویژه و برتر جهان در بازار پس از خرید است. از این رو خودروسازان تمام تلاش خود را برای نمایش ویژه‌ترین محصولات خود به کار می‌برند.

    هیوندایی که سابقه درخشانی در فعالیت در سما دارد این‌بار با چهار خودرو و نمایش یک مدل مفهومی سرعتی در این نمایشگاه رکورددار است.

    خودرویی که برای آماده سازی انتخاب شده، شاسی بلند محبوب و پرطرفدار سانتافه است که شهرت جهانی‌تری نسبت به سایر محصولات هیوندای دارد.

    سانتافه معرفی شده برای نمایشگاه سمای 2016 هم در نمای خارجی و هم در بخش فنی ویژگی‌های فوق العاده هیجان‌انگیزی دارد. در بخش ظاهری اولین چیزی که خودنمایی می‌کند. رنگ‌آمیزی خاص بدنه و ترکیب زیبای رنگ قرمز و خاکستری است که آن را بیشتر شبیه اتومبیل‌های مسابقه ای کرده؛ ارتفاع کمتر خودرو نسبت به نسخه استاندارد و استفاده از رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های تویو نیز باعث جلب توجه بیشتر این مدل خاص می‌شوند. در نهایت، نصب رکاب‌های جانبی نیز بخش دیگری از مشخصه‌های ظاهری این مدل نمایشگاهی جذاب هستند.

    مدل مفهومی ولستر یکی دیگر از نمایندگان هیوندایی برای این نمایشگاه است که نمی‌تواند از دو مدل قبلی متمایز باشد. این مدل که توسط "گرناد" تغییر کرده به جلو پنجره مشبک، اسپویلرهای فیبر کربنی، رکاب‌های جانبی، چراغ‌های ویژه مجهز شده است. سیر تغییرات این خودرو نیز بسیار زیاد است.

    مدل مفهومی و عملیاتی رود ریسر النترا نیز از دیگر گزینه‌های هیوندایی برای این نمایشگاه است. این خودرو که بسیار اسپورت ساخته شده به چرخ‌های مسابقه‌ای، طرح‌های اسپورت مجهز شده و نمای جلو و پشت آن کاملا تغییر کرده است. اگزوز سفارشی، مجموعه توربو کیت از گزینه‌های جدید برای این خودرو هستند.

    تمامی این خوردوها در کنار اسکانکورک در روز اول نوامبر در مرکز کنوانسیون لاس‌وگاس به نمایش در خواهند آمد.


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو