فونیکسریمکسبهتام

سازمان راهداری :

محور شمشک دیزین مسدود است

ترافیک روان در اغلب محورهای مواصلاتی

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور وابسته به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است و در استان های آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده باران وجود دارد و محور شمشک به دیزین مسدود است.

محور شمشک دیزین مسدود است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محور فرعی شمشک به دیزین در استان های تهران و البز به دلیل نبود دید کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است .
    همچنین کمربندی دهلران- اندیمشک ، واقع در استان ایلام نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و رفت و آمد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
    برابر اطلاعات سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.
    شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یکهزار و 690 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون ‌شهری، نسبت به روز قبل 4.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
    علاوه براین سهم وسایل نقلیه سنگین 15 درصد از حجم تردد جابه جایی در محورهای مواصلاتی است .
    مرکز مدیریت راه های کشور خاطرنشان ساخت: اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 ثبت شده و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب نمایند.
    اطلاعات ثبت شده حاکی است، 10 محور کرج - تهران و بلعکس، کرج - قزوین و بلعکس ، تهران - شهریار و بلعکس ، تهران - پاکدشت و بلعکس، آزاد راه ساوه - تهران و آزاد راه تهران - قم بیشترین حجم رفت و آمد ها را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص دادند.
    پیش از این عباس آخوندی وزیر راه وشهر سازی گفت : روزانه بیش از 75 هزار تردد خودرو بین ورامین و کلانشهر تهران انجام می شود که از آن به عنوان رفت و آمد زاید یاد کرد که قابل انتقال به سیستم ریلی است .
    به گزارش ایرنا، وزارت راه وشهرسازی شهریورماه امسال اعلام کرد: آمار مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی از 28 هزار نفر در سال به 16 هزار نفر کاهش یافته و در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز این رقم کاهش دارد.
    همچنین تعداد دوربین‌های جاده‌ها از 240 به 2 هزار 100 دستگاه دوربین رسیده است و ‌اکنون برنامه تا سال 96 این است که در هر 10 کیلومتر یک دوربین در جاده‌ها نصب شود که سرعت متوسط را کنترل می‌کنند که سیستم کنترلی‌اش بهتر از گذشته است.
    آمارها نشان می دهد در ابتدای انقلاب اسلامی شمار کل وسایل نقلیه‌ای کمتر از 1.5 میلیون دستگاه بوده، درحالی که اکنون به 17 میلیون دستگاه خودرو افزایش یافته است.
    استان‌های فارس، خراسان رضوی و تهران بیشترین مرگ حوادث ترافیکی را به خود اختصاص می‌دهند.
    26 درصد مرگ و میرهای ناشی از حوادث ترافیکی مربوط به درون شهرها و 65 درصد مربوط به خارج از شهرها است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو