فونیکسریمکسبهتام

نگاهی اجمالی به محصولات جدیدی که به‌تازگی معرفی شده‌اند

نو‌نو‌اران بازار

عصر خودرو: در این چند ماه گذشته محصولات جدیدی به بازار وارد شده و یا در حال ورود هستند که می‌توان آنها را در دو دسته تازه‌وارد‌ها و آنهایی که در قدیم نیز در بازار کشورمان وجود داشته‌اند، تقسیم‌بندی کرد.

نو‌نو‌اران بازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰
  • نو‌نو‌اران بازار
  • نو‌نو‌اران بازار
  • نو‌نو‌اران بازار
  • نو‌نو‌اران بازار
  • نو‌نو‌اران بازار
  • نو‌نو‌اران بازار

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این بین حضور یک اتوبوس در ماه‌های آینده نیز اتفاقی است که بعد از چندین سال در حال رخ دادن در شرکت متولی آن است.

ایویکو یوروکارگو
ایویکو یورو کارگو محصولی است که در گذشته نیز در بازار کشورمان حضور داشته است و هر چند تعداد کمی از آن عرضه شده بود اما کیفیت بالای ساخت در کنار استهلاک پایین باعث شده بود تا طرفداران خاصی پیدا کند. بعد از چندین سال عدم حضور این محصول ایتالیایی، به‌تازگی قرار است تا دوباره این کامیون خوشنام ‌روی خط تولید برود. یورو کارگو کامیونی از تناژ سبک‌وزن تا سنگین‌وزن است که در دو نوع دو و سه محوره عرضه می‌شود که نمونه سه‌محوره 2×6 آن در عین تناژ بالایی که دارد، یک کامیون کم‌استهلاک در کلاس خودش است. از این کامیون در خدمات شهری استفاده زیادی می‌شود.

رنو میدلام
رنو میدلام از دیگر محصولاتی است که سال‌ها در کشورمان حضور داشت و توانسته بود در تناژ میان‌وزن، بازار خوبی برای خود خصوصا در بحث خدمات شهری به دست آورد. رنو میدلام توسط سایپا دیزل مونتاژ و تولید می‌شود و در زمان خود توانسته بود عنوان کم‌استهلاک‌ترین کامیون کلاس خود را در یک تست انجام شده در اروپا به دست بیاورد. حال بعد از گذشت چند سال از کم‌رنگ‌شدن حضور این محصول در بازار کشورمان، دوباره خبرهایی از روی خط تولید رفتن آن به گوش می‌رسد. رنو میدلام در کلاس ایویکو یوروکارگو قرار دارد و می‌توان آن را رقیب مستقیم آن دانست.

ایویکو استرالیس 500
استرالیس از آن کشنده‌هایی بود که در عین داشتن برگ‌های برنده زیادی همچون موتور 480 اسبی با گیربکس اتوماتیک و فضای زیبای داخلی، نتوانست آنطور که استحقاق داشت، در بازار عرضه شود و برای خودش جایی پیدا کند. اما با این حال استرالیس همیشه کشنده‌ای با محاسن زیادی بوده ‌و جدا از طراحی زیبا، از مجموعه فنی خوبی نیز برخوردار بوده است. نسل جدید آن که با نام Hi-way شناخته می‌شود و به‌تازگی به بازار کشورمان راه پیدا کرده است، با 500 اسب بخار قدرت به طور مستقیم با ولوو FH500 نسل چهارم و اسکانیا R560  مقابله خواهد کرد. می‌توان این خودرو را به‌روز‌ترین کشنده حال حاضر بازار کشورمان دانست.


  ولوو B11
بعد از سال‌ها از عرضه اتوبوس ولوو B9R، به‌تازگی از رانیران خبرهای کمرنگی درباره عرضه اتوبوس جدید ولوو با نام B11 به گوش می‌رسد. این اتوبوس که از طراحی بسیاری مدرنی برخوردار است، در دو نسخه دو و سه محوره تولید می‌شود و رقیب مستقیم اسکانیا مارال و درسا خواهد بود. ولوو B11 که اگر بر اساس سنت نامگذاری بخواهیم آن را صدا کنیم باید به آن ولوو B13 بگوییم، از یک پیشرانه 13 لیتری ولوو بهره‌مند است که قدرتی بین 460 تا 500 اسب بخار خواهد داشت که آن را تبدیل به قوی‌ترین اتوبوس بازار خواهد کرد. هر چند که احتمال نصب موتور 11 لیتری ضعیف تر بر روی آن نیز بالاست. هنوز رانیران اطلاعات دقیق‌تری از ویژگی‌های فنی و رفاهی این خودرو نداده است.

سیسو پولار
سیسو پولار  برترین محصول شرکت سیسو است که چند سالی است بر اساس مرسدس بنز آکتروس و در حال حاضر بر اساس مرسدس بنز آروکس طراحی و تولید می‌شود و می‌توان آن را یک مرسدس با ویژگی‌های بالاتر دانست. پولار نیز در کشورمان عرضه می‌شود و در نوع سه محوره 4×6 با کاربری کمپرسی و سه محوره 2×6 با کاربری باری قابل خریداری است.

تاترا فونیکس 
تاترا از شرکت‌هایی است که محصولات آن در زمان‌های دور به تعداد بسیار کمی در کشورمان حضور داشته است اما این بار فونیکس که محصولی جدید از این شرکت محسوب می‌شود، در شمایل یک DAF CF تغییر یافته و تقویت شده برای کاربری‌های سنگین وارد بازار کشورمان خواهد شد. مهم‌ترین تفاوت فونیکس با DAF CF را می‌توان در شاسی و محورهای آن دید. تاتراهای عرضه شده در دو نوع سه و چهار محوره هستند و مثل دیگر محصولات تاترا فونیکس با تیپ حرکتی تمام چرخ محرک عرضه خواهند شد.

کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو