فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

۱۶ پایگاه امداد جاده‌ای در استان لرستان فعالیت دارند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از فعالیت ۱۶ پایگاه امداد جاده ای در این استان خبر داد.

۱۶ پایگاه امداد جاده‌ای در استان لرستان فعالیت دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ب نقل از مهر، علی زندی فر ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه تخصصی ایمنی و ترافیک کشور اظهار داشت: در استان لرستان 87 شرکت داخلی کالا و 73 شرکت مسافربری و یک شرکت حمل و نقل بین المللی وجود دارد.

    وی با اشاره به اینکه در استان لرستان 16 پایگاه امداد جاده ای وجود دارد، گفت: چهار مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان در دست بهره برداری است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: همچنین در حال حاضر 10 انجمن صنفی در لرستان تشکیل شده که در حال فعالیت هستند.

    زندی فر بیان داشت: چهار شرکت امداد خودرو در استان لرستان  خدمات خودرویی را در سطح محورهای استان ارائه می دهند.

    وی با بیان اینکه 73 موافقت نامه برای احداث مجتمع های خدمات رفاهی استان صادر شده است، تصریح کرد: از این تعداد 13 مجتمع به بهره برداری رسیده و دو مجتمع دیگر تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه همه راه های استان لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است، گفت: بیشتر راه های استان لرستان راه های روستایی است.

    وی به وجود 383 کیلومتر بزرگراه در استان لرستان اشاره کرد و افزود: 747 کیلومتر راه اصلی و 570 کیلومتر راه فرعی در استان وجود دارد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه نقاط پر حادثه زیادی در جاده های استان لرستان وجود دارد، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد ظرف دو سال آینده این نقاط پر حادثه در سطح جاده های استان رفع شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط