فونیکسریمکسبهتام

غرفه ایران خودرو در نمایشگاه لبنان آغاز به کار کرد:

نمایش خودروهای سواری و تجاری ایران خودرو در بیروت

عصر خودرو- نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در چارچوب گسترش همکاری های اقتصادی مشترک ایران و لبنان با حضور گروه صنعتی ایران خودرو در بیروت گشایش یافت.

نمایش خودروهای سواری و تجاری ایران خودرو در بیروت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، در این نمایشگاه که شرکت ایران خودرو به همراه شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل و ایساکو حضور یافته، خودروهای دنا، رانا، سمند، سورن، پیکاپ فوتون، مینی بوس ارین، ون وانا در معرض دید عموم قرار گرفته است. در نمایشگاه بیروت شرکت ایساکو  ظرفیت های خود در توزیع قطعات را ارایه کرده است.


    برمبنای این گزارش، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در حاشیه گشایش نمایشگاه با تاکید بر نمایش ظرفیت های موجود در صنعت خودروی ایران در این نمایشگاه گفت: با توجه به وجود رقبای ژاپنی، آمریکایی و اروپایی در بازار خودرو لبنان، محصولات ایران خودرو باید با قیمت رقابتی عرضه شود.

    محمد فتحعلی با اشاره به استقبال بالای مردم در روز نخست نمایشگاه اظهار کرد: لبنان دروازه ورود خودرو از کشوهای مختلف است و خودروهای ایرانی با کیفیت مناسب می تواند سهم مناسبی در این بازار داشته باشد.

    وی لبنان را به عنوان هاب صادراتی محصولات ایران خودرو عنوان و با تاکید بر ایجاد تسهیلات لازم برای ورود صنایع مختلف ایرانی به این کشور گفت: به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کشور وظیفه داریم اقدامات حقوقی و اداری لازم را برای صادرات ایران خودرو انجام دهیم.

    سفیر ایران در لبنان افزود: در این راستا تعرفه ترجیحی میان دو کشور انجام می شود و برخی از کالاهای ایرانی و لبنانی بدون تعرفه و یا با کم‌ترین تعرفه میان دو کشور مبادله می شود.

    گفتنی است، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور  سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مشاور وزیر صنایع لبنان، تعدادی از نمایندگان مجلس لبنان و جمعی از علمای شیعه و سنی برگزار شد. این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیروت برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو