فونیکسریمکسبهتام

متوسط نرخ ترافیک در راه‌های هرمزگان ۱۹۷خودرو در ساعت است

عصر خودرو- بندرعباس - مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: متوسط نرخ جریان ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان معادل ۱۹۷ وسیله نقلیه در ساعت است.

متوسط نرخ ترافیک در راه‌های هرمزگان ۱۹۷خودرو در ساعت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا مجرد گفت: در مهر ماه حدودا تعداد هشت میلیون و 184هزار و 57تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که 30 درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین حجم تردد در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با 358هزار و 287وسیله نقلیه، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

    مجرد افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راههای مواصلاتی استان معادل 197وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرشهید رجائی - بندرعباس با نرخ جریان تردد هزار و 9 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    مجرد سرعت متوسط تردد در شبکه راههای دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 72 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 99 کیلومتر درساعت مربوط به محور بندرلنگه - سه راهی چارک بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 19تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی چارک -بندرلنگه بوده و 10درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجائی- بندرعباس با 200هزار و 494وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

    وی افزود: از مجموع کل تردد 14 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور دشت امام- فین با 108هزار و 751 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان با تاکید براینکه درتمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل درطول شبانه روز برتردد وفعالیت رانندگان نظارت می کنند بیان داشت: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو