فونیکسریمکسبهتام

مرکز معاینه فنی خودرو نطنز به دوربین های پلاک خوان مجهز شد

عصر خودرو- شهردار نطنز گفت: مرکز معاینه فنی خودرو نطنز به دوربین های پلاک خوان مجهز شد.

مرکز معاینه فنی خودرو نطنز به دوربین های پلاک خوان مجهز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید محسن تجویدی از نصب دوربین های پلاک خوان در مرکز معاینه فنی خودرو شهرداری نطنز خبر داد و اظهار داشت: مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو شهرداری نطنز در شهریور ماه سال جاری با حضور، معاون عمرانی استاندار اصفهان، مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

    وی با اشاره به اینکه در این مرکز از به روزترین تجهیزات استفاده شده است، افزود: بعد از افتتاح مرکز مکانیزه معاینه فنی در نطنز و بر اساس دستورالعمل و الزام ستاد معاینه فنی کشور، پیگیری های نصب دوربین های پلاک خوان آغاز شد و با رایزنی صورت گرفته، این مرکز به سیستم دوربین های پلاک خوان مجهز شد.

    شهردار نطنز با بیان اینکه ثبت و پذیرش خودروها توسط دوربین های پلاک خوان صورت می گیرد، تصریح کرد: از ابتدای آبان ماه کارت های معاینه فنی حذف و به جای آن برگه های A5 چاپ می شود که علاوه بر گزارش نتایج تست خودرو، تصویری از خودرو به همراه پلاک چاپ و در پایان ممهور به مهر برجسته خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه سریال برچسب در برگه معاینه نیز چاپ می شود، اضافه کرد: با راه اندازی این سیستم از وارد کردن دستی شماره پلاک ها و صدور برگه های معاینه فنی نامعتبر و بدون اصالت جلوگیری می شود.

    تجویدی در پایان افزود: با تجهیز مرکز مکانیزه خودرو شهرداری نطنز به سیستم دوربین های پلاک خوان می توان گفت این مرکز در شمال استان کم نظیر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط