فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست خبر داد

اعطای وام ۱۰ میلیونی بدون بهره برای خرید دوچرخه و موتور برقی

عصر خودرو- مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به وعده‌های شورای شهر در زمینه ایجاد مسیرهای ایمن دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه در تهران، جزییات وام‌های ۱۰ میلیون تومانی برای خرید دوچرخه‌ و موتورهای برقی را تشریح کرد.

اعطای وام ۱۰ میلیونی بدون بهره برای خرید دوچرخه و موتور برقی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمد درویش با اشاره به حرکت نمادین اعضای شورای شهر تهران که در هفته گذشته به مناسبت روز تربیت بدنی در مسیر میدان ولیعصر تا خیابان جمهوری پیاده‌روی کردند، گفت: باید مبلمان شهری بر اساس پیاده مداری از نو تعریف شود و مطالبه جدی ما این است که محور راه آهن تا تجریش به یک پیاده راه بزرگ تبدیل شود تا هم بتوانیم مشکل تخریب چنارهای ولیعصر را حل کنیم و هم الگویی برای بقیه کلانشهرها باشیم.

    وی اظهار کرد: یک شهردار خوب شهرداری نیست که شهرش را مملو از اتوبان، پل و بزرگراه کند، بلکه باید مسیرهای ایمن دوچرخه سواری و پیاده‌راه ایجاد کند تا در آن شهر بتوانیم صدای پرندگان را بشنویم و آسمان آبی را ببینیم. اینها می‌تواند اولویت مدیریت خوب شهری باشد.

    وعده‌های شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محیط زیست

    مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه محمد حقانی عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته محیط زیست شورا قول داده که از همه امکانات و ظرفیت‌های خود استفاده کند تا شهر را به سمتی ببرد که اولویت نخست آن ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده‌راه باشد،  ادامه داد: علاوه بر این حقانی  وعده اعطای تسهیلات از سوی بانک شهر برای ارائه وام‌های ارزان قیمت و آسان به مردم جهت خرید دوچرخه‌ و موتورسیکلت‌های برقی را داده‌اند که باید ببینیم ایشان می‌توانند به قول‌های خود عمل کنند یا نه. رسانه‌ها نیز باید این مقوله‌ها را از اعضای شورای شهر تهران پیگیری کنند.

    درویش در ادامه در مورد اعطای وام 10 میلیون تومانی به شهروندان ایرانی برای خرید دوچرخه‌های برقی اظهار کرد: طی یک رایزنی با مدیران بانک‌های "قرض الحسنه رسالت" که جزو شبکه شتاب و مورد تایید بانک مرکزی است موفق شدیم موافقت آنها را جلب کنیم تا بدون کسب حتی یک درصد سود و کارمزد تا سقف 10 میلیون تومان برای شهروندان علاقمند به دوچرخه‌ و موتورسیکلت‌های برقی، تسهیلاتی فراهم کنند.

    این مقام مسئول در سازمان حفاظت محیط زیست افزود: بازپرداخت این وام‌ها بین 12 تا 18 ماه است و با این اقدام بانک "قرض‌الحسنه رسالت" اشتیاق بیشتری برای تغییر رفتار در بین شهروندان ایرانی برای کاهش استفاده از خودروهای شخصی ایجاد خواهد شد. در شرایط فعلی نیز شهروندان ایرانی می‌توانند به این بانک مراجعه کرده و وام‌ها را دریافت کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو