فونیکسریمکسبهتام

در نشست خبری ایساکو مطرح شد:

کنکور نمایندگی های ایران خودرو در راه است

عصر خودرو- نشست خبری ایساکو با موضوع "آزمون سرارسی پرسنل نمایندگی های ایران خودرو" با حضور رضا امیدی، معاون فنی مهندسی این شرکت و شهریار سلطانی معاونت شبکه خدمات ایساکو آغاز به شد.

کنکور نمایندگی های ایران خودرو در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شهریار سلطانی با اشاره به اینکه یکی از کارهای همیشگی برای سنجش آمادگی شبکه خدمات ایساکو برگزاری آزمون های پرسنل نمایندگی های ایران خودرو است، افزود: با توجه به حساسیت خودروهای جدید موجود در بازار در صورت آموزش نادرست، مشکلات عدیده ای ایجاد خواهد شد و به همین دلیل برای اطمینان از آموزش درست کارکنان امسال طی دو مرحله در تاریخ های ٦ و ٧ آبان برای هفت پست کلیدی آزمون برگزار خواهیم کرد. این آزمون به صورت آنلاین در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

وی افزود: تمامی شرکت کنندگان در این آزمون کارمندان شرکت ایساکو هستند و هدف ما از برگزاری این آزمون بررسی تحولات صنعت خودرو و شناسایی وضع موجود و برنامه ریزی برای آینده است. در ضمن ایساکودر طول سال آموزش هایی را برای کارکنان ترتیب می دهیم و این آزمون بررسی اثربخشی آموزش ها است.

معاون شبکه خدمات ایساکو با اشاره به اینکه یی از نتایج این آزمون غربال شدن کارکنان است، افزود: با شناسایی نفرات برتر که بعدها عصای دست مجموعه می شوند و اگر نمایندگی ای در زمینه ای امتیاز لازم را نگیرد نمی تواند در آن زمینه خدمات ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه نتایج آزمون بر اجرت نمایندگان تاثیر مستقیم دارد، گفت: سال گذشته 60درصد کارکنان در این آزمون قبول شدند، 37 درصد نیاز به آموزش مجدد داشتند و 3 درصد نیز مردود شدند.

سلطانی با تأکید براینکه حضور خودرساران خارجی یک فرصت است، گفت: در حال حاضر در صنعت خودرو هم در تولید و هم در خدمات ٩٥ درصد استاندرها یکی است و حالا فرایند اجرایی باید اصلاح شود زیرا تفاوت ما با آنها بیشتر در اجرائیات است. در زمانی تکنولوژی مورد استفاده در خودروها ارتقا یافته است انتظار مشتری نیز از خدمات هم به شدت بالا می رود و ما باید کار را به سمتی ببریم که هیچ مشتری ای در انتظار پذیرش نماند.

معاون شبکه خدمات ایساکو در پایان افزود: از ابتدای امسال ١٨ نمایندگی تعلیق شده اند و ١٥ نمایندگی نیز لغو امتیاز شده اند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو