فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری سنندج:

عملیات ساماندهی پایانه مسافربری سنندج پایان یافت

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری سنندج از اتمام عملیات ساماندهی پایانه مسافربری خبر داد و گفت :عملیات احداث دفتر شرکت حمل ونقل مسافربری با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.

عملیات ساماندهی پایانه مسافربری سنندج پایان یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهردار، فرماندار واعضا شورای اسلامی شهر سنندج و جمعی از مسولان استانی از روند ساماندهی پایانه مسافربری این شهر بازدید کردند.

    مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج در این بازدید اظهار داشت : سنندج دارای دو پایانه مسافربری شامل پایانه مسافربری مرکزی و پایانه مسافربری شمال غرب است.

    امیر جمیشد نژاد بیان کرد: در حال حاضر 340 خودور شامل 70 دستگاه اتوبوس، 130 دستگاه سواری و 140 دستگاه مینی بوس در قالب 17 شرکت تعاونی کار جابجایی مسافران را انجام می دهند.

    وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از اماکن احداث در پایانه مسافربری مرکزی سنندج فرسود و تخریب شده بود، بنابراین عملیات ساماندهی این پایانه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

    جمشید نژاد افزود : به منظور رفاه حا ل مسافران سرویس های بهداشتی و نمازخانه  زنانه مردانه تجهیز و باسازی شد.

    وی عنوان کرد: با هدف ایجاد در آمد پایدار در محوطه سازمان دو باب مغازه احداث و بزودی این مغازه ها از طریق مزایده در اختیار شرکت های تعاونی قرار می گیرد.

    وی از آغاز احداث دفتر شرکت تعاونی خودورهای سواری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد وافزود: این دفتر در زمینی به مساحت 95 متر و شامل سالن انتظار، اتاق استراحت رانندگان و دفتر فروش بلیط است.

    مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری سنندج هزینه احداث این دفتر شرکت تعاونی را یک میلیارد ریال ذکر کرد و اظهارداشت: این شرکت در حال حاضر  با 20 دستگاه خودرو سواری  آماده جابجایی شهروندان ومسافران به تمام نقاط کشور بصورت دربستی است.

    وی رنگ آمیزی جداول، لکه گیری و آسفالت محوطه پایانه، نصب دوربین مدار بسته در محوطه سازمان در جهت ارتقاء سطح امنیت مسافران، تعویض لامپ های روشنایی داخل محوطه پایانه، گل کاری و رنگ آمیزی دیوارهای محوطه پایانه و همچنین گاز کشی به 17 باب مغازه استجاری تحت تملک این سازمان را از مهم ترین اقدامات صورت در جهت رفاه حال مسافران برشمرد.

    مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری سنندج ابراز امیدورای کرد با اقدامات صورت گرفته بتوانیم موجبات رضایتمندی مسافران عزیز را فراهم کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو