فونیکسریمکسبهتام

تاکید بر جریمه خودروهای آلاینده

حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا

عصر خودرو- دو نماینده مجلس دهم بر حمایت از طرح هایی که منجر به کاهش آلودگی هوامی شود تاکید کردند .

حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، داریوش اسماعیلی، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام این که اصلی ترین مسأله در خصوص خودروهای تولیدی، موضوع کیفیت است و در این میان، به حداقل رساندن آلایندگی هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: درخواست و مطالبه مشترک مردم و نمایندگان آنها در مجلس از خودروسازان، افزایش کیفیت خودروها و کاهش آلایندگی آنهاست و مجلس از هر اقدامی که به این مهم منجر شود، حمایت می کند.

    وی افزود: خودروسازان باید در مسیر درست حرکت کنند و سال به سال میزان کیفیت خودروهای ساخت خود را افزایش داده و به موازات آن، میزان آلایندگی خودروهای تولیدی خود را نیز کاهش دهند.

    نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که هر اقدامی که منجر به کاهش آلایندگی خودروهای تولیدی از سوی خودروسازان شود، در نوع ارزشمند و قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: مردم هوشمند ما نیز با استقبال از خودروهایی که آلایندگی کمتری تولید می کنند، رضایت خود را نشان می دهند.

    خودروهایی که شهر را آلوده می کنند باید طبق قانون جریمه شوند

    مصطفی کواکبیان نیزدر گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این که معاینه فنی خودروها، اقدامی به جا و چاره ساز در کاهش آلودگی هواست، گفت: کلیه مالکان خودروهای با 5 سال سن، موظف به انجام معاینه فنی هستند و اگر شخصی نسبت به این مهم اقدام نکند و شهر را آلوده کند، باید طبق قانون جریمه شود.

    وی افزود: اجرای طرح های کاهش آلودگی هوا در کنترل آلایندگی هوای تهران حائز اهمیت بوده و در کاستن از آلودگی های زیست محیطی این کلان شهر نقش به سزایی دارند.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که دستگاه های ذیربط باید امکانات لازم را فراهم کنندتا معاینه فنی به خوبی انجام شود، خاطرنشان کرد: مالکان خودروهایی که دارای نقص فنی هستند و هوای شهر را آلوده می کنند، باید هر چه سریع تر نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو