فونیکسریمکسبهتام

معاون سازمان شهرداری‌ها خبر داد

تحویل بیش از ۲۴۰۰۰ تاکسی جدید به متقاضیان

عصر خودرو- معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تحویل بیش از ۲۴ هزار تاکسی نو در جریان طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور به متقاضیان خبر داد.

تحویل بیش از ۲۴۰۰۰ تاکسی جدید به متقاضیان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علی نوذرپور با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در کارگروه کاهش آلودگی هواگفت: در حال حاضر دیگر پول به حساب خودروساز واریز نمی شود بلکه پول نزد بانک تا زمان آماده شدن خودرو باقی می ماند؛ لذا پرداخت اقساط وام پیش از تحویل خودرو آغاز نمی شود و در حقیقت متقاضی همزمان با تحویل دادن خودروی فرسوده، خودروی جدید را تحویل می‌گیرد و این روند حدود دو ماه است که به این شکل پیگیری می شود.

    وی افزود: در شهرستان‌ها نیز خواسته وزارت کشور محقق شد و با توجه به محدودیت مراکز اسقاط ایران خودرو، یکی از نمایندگی‌های فروش این شرکت به عنوان نمایندگی نمونه فروش مشخص شده تا متقاضیان بتوانند خودرو فرسوده خود را به این نمایندگی ها تحویل دهند.

    وی ادامه داد: ایران خودرو به هزینه خود، حمل خودرو فرسوده از این نمایندگی ها به مراکز اسقاط را بر عهده گرفته است.

    معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه سهمیه 60 هزار ثبت نام برای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تثبیت شده است افزود: در دو مرحله افرادی که در سیستم ثبت نام اولیه را انجام داده بودند اما در مراحل بعدی مراجعه ای نداشتند را شناسایی و از سیستم حذف خواهیم کرد تا ظرفیت برای ثبت نام افراد متقاضی نوسازی تاکسی فراهم شود.

    وی ادامه داد: در همین راستا در مرحله اول پنج هزار نفر در سیستم شناسایی و از سامانه حذف شدند و در مدت کوتاهی افراد جدید با ثبت نام در سیستم جایگزین شدند. همچنین بزودی و در فاز دوم 3800 نفری که شناسایی شده اند حذف و ظرفیت برای ثبت نام افراد جدید ایجاد خواهد شد.

    نوذرپور تاکید کرد: براساس ابلاغ بانک مرکزی به سه بانک ملت، تجارت و پارسیان که در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشارکت دارند باید ثبت نام از متقاضیان را تا پایان سال جاری انجام دهند.

    اعطای وام تا سقف سه میلیون تومان به تاکسیرانهای نیازمند

    معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اعطای وام تا سقف سه میلیون تومان با سود هشت درصد به رانندگان تاکسی نیازمند خبر داد و افزود: متقاضیان در طرح نوسازی باید پنج میلیون تومان پراخت کنند که برخی از آنها توانایی پرداخت این رقم را ندارند که پس از شناسایی آنها توسط اتحادیه تاکسیرانی های کشور به این افراد تا سقف سه میلیون تومان وام با سود هشت درصد پرداخت می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو