فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان راهداری کشور:

نگهداری راه ها نیازمند داشتن اعتبار پایدار است

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: دولت باید برای نگهداری و حفظ راه ها اعتبار پایدار مصوب کند.

نگهداری راه ها نیازمند داشتن اعتبار پایدار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، داوود کشاورزیان ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راهداری و حمل و نقل استان، خطاب به مدیر کل جدید تاکید کرد: حفظ راه ها یک اولویت است اما باید مراقب بود که اعتبارات اندک در چه محل هایی و برای چه کارهایی هزینه می شود.

    وی تاکید کرد: کیفیت انجام کار بسیار مهم است حتی اگر هزینه های بیشتری پرداخت شود مانعی ندارد زیرا بهتر از این است هزینه اندک کنیم ولی یک آسفالت درست نداشته باشیم.

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه ایمنی راه ها یک اولویت است، گفت: هزینه در جاده ها به گونه ای است که مردم به سرعت آن را مشاهده می کنند بنابر این باید کارها به درستی و کیفیت بسیار بالا انجام شود زیرا جاده ها با جان مردم در ارتباط است.

    کشاورزیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت حمل و نقل مسافری کشور نیز گفت: حدود 2500 شرکت حمل و نقل مسافری در کشور وجود دارد که باید این تعداد را ساماندهی کرد.

    وی افزود: ارتقاع کیفیت و برند سازی در این بخش یک اولویت است به همین دلیل برنامه ریزی های مناست در جهت کاهش این تعداد شرکت به برند های محدود در حال انجام است.

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه در بحث ناوگان حمل و نقل باری کشور نیز به زودی شاهد تغییراتی خواهیم بود، گفت: طی توافقات انجام شده با وزارت نفت به زودی وضعیت ناوگان فرسوده باری کشور نیز ساماندهی خواهد شد.

    کشاورزیان تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل زیادی بودن خودروهای باری در کشور به اندازه کافی بار و درآمد وجود ندارد بنابر این باید این خودروها ساماندهی شوند.

    وی تصریح کرد: بخش زیادی از فعالیت ها به بخش خصوصی واگذار شده و به طور حتم این روند ادامه خواهد داشت به همین دلیل باید امادگی انجام کار وجود داشته باشد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط