فونیکسریمکسبهتام

افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای

عصر خودرو- هیوندای موتور برای مقابله با رقابت خودروسازان چینی و کندی رشد بزرگترین بازار خودروی جهان، قصد دارد تولید خودروهای چینی و دوستدار محیط زیست را در دو کارخانه چینی جدیدش افزایش دهد.

افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، این کارخانه‌ها بخشی از استراتژی هستند که در زمان گشایش چهارمین کارخانه چینی هیوندای اعلام شدند. پنجمین کارخانه چینی این خودروساز کره ای سال آینده راه اندازی خواهد شد.

    هیوندای و شرکت تابعه اش، کیا موتورز، به اتفاق یکدیگر سومین خودروساز پرفروش در چین هستند اما سهم بازار این شرکتها امسال هشت درصد کاهش پیدا کرده و به پایین‌ترین سطح از سال 2007 رسیده است. رقیبان چینی هیوندای و کیا موفق شده اند مشتریان آنها را با مدلهای شاسی بلند ارزان‌تر جلب کنند.

    شرکت بیجینگ هیوندای که سرمایه گذاری مشترک میان هیوندای و بایک موتور است، به منظور تقویت قابلیت فروش مدیرش را در اکتبر تغییر داد.

    هیوندای اعلام کرده است کارخانه‌های جدید که هر یک ظرفیت تولید سالانه 300 هزار خودرو را خواهند داشت، مجموع ظرفیت تولید این شرکت در چین را به 1.81 میلیون خودرو افزایش می‌دهند. ظرفیت تولید هیوندای با در نظر گرفتن تولید کیا به 2.7 میلیون دستگاه خواهد رسید.

    این خودروساز در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت با گشایش کارخانه جدید، تلاش‌هایش را تسریع خواهد کرد تا به سهم بازار بیش از 10 درصد دست پیدا کند.

    انتظار می رود رشد بازار خودروی سواری چین از 10 درصد در سال جاری به یک درصد در سال آینده برسد. مهلت تخفیفهای مالیاتی برای خودروهای کوچک که فروش سال 2016 را افزایش داد، در پایان دسامبر تمام می شود.

    هیوندای اعلام کرد کارخانه‌های جدید برای رقابت با رقیبان داخلی، مدلهایی با اندازه‌های مختلف را تولید خواهند کرد و این شرکت از سال آینده شاسی بلند تولید چین به بازار عرضه می کند.

    بر اساس گزارش رویترز، هیوندای و کیا قصد دارد سه مدل شاسی بلند ارزان قیمت در سال آینده به بازار چین عرضه کنند.

    طبق تحقیقات موسسه "آی اچ اس اتوموتیو"، مدلهای شاسی بلند 40 درصد از بازار خودروهای سواری چین تا سال 2023 را تشکیل خواهند کرد در حالیکه سهم آنها در حال حاضر 34 درصد است.

    هیوندای اعلام کرد قصد دارد 9 خودروی سبز تا سال 2020 در چین تولید کند که 10 درصد از فروش این شرکت را در مدت مذکور تشکیل می‌دهند. در حال حاضر خودروهای سبز تنها بخش کوچکی از فروش هیوندای در چین هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو