فونیکسریمکسبهتام

آخرین خبر از مزایده خودروهای لوکس

عصر خودرو- رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی می‌گوید اگر مجوزهای استاندارد خودروهای لوکس در همین روزها دریافت شود، سازمان مزایده فروش خودروهای لوکس را تا آخر مهر ماه در کشور برگزار خواهد کرد.

آخرین خبر از مزایده خودروهای لوکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، امین دلیری درباره آخرین وضعیت خودروهای لوکس موجود در سازمان اموال تملیکی اظهار کرد:  اکنون مراحل نهایی امور مربوط به خودروهای لوکس متروکه که در دست سازمان اموال تملیکی قرار دارد در حال انجام است. به این ترتیب که اکنون منتظر دریافت مجوزهای استاندارد برای پلاک کردن این خودروها هستیم تا تضمین‌های فنی این خودروها دریافت شود.

    وی تعداد خودروهایی که برای آن‌ها مزایده برگزار می‌شود را 107 خودرو عنوان و بیان کرد: پیش‌بینی ما این بود که بتوانیم تا آخر مهر ماه این مزایده را برگزار کنیم البته هنوز نیز فکر می‌کنیم اگر امور دریافت مجوزها با سرعت پیش رود می توانیم مزایده را تا آخر موعد مقرر برگزار کنیم.

    وی توضیح داد: آگهی‌های این مزایده‌ها در روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود و همه افراد می‌توانند برای شرکت در مزایده حاضر شوند.

    رئیس سازمان فروش و جمع‌آوری اموال تملیکی همچنین بیان کرد: طبق رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری خودروهایی که پیش از شهریور ماه سال 93 که دولت ورود خودروهای بالای 2500 سی سی به کشور را ممنوع کرد وارد شده باشند، می‌توان به کشور وارد کرد ولی اکنون این خودروهایی که در دست سازمان اموال تملیکی هستند به آن‌ها تحویل داده نمی‌شود، بفروش خواهد رسید تا عواید آن توسط سازمان به صاحبانش برگردانده شود.

    او درباره کالاهای قاچاق با موتور 2500 سی سی نیز اظهار کرد: در این زمینه دستورالعملی تهیه کرده‌ایم و به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرستاده‌ایم. اگر مصوب شود بر اساس آن مصوبه، ساز و کار صادرات آن‌ها را فراهم می‌کنیم. اکنون همه استان‌ها در حال جمع‌آوری اطلاعات مربوط به این خودروها هستند که آن‌ها را برای ما فرستاده و درباره آن تصمیم بگیریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو