فونیکسریمکسبهتام

از ابتدای شهریورماه؛

۳۵۰ خودرو به علت آلودگی صوتی و بدپوششی در قم توقیف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان، گفت: همزمان با اجرای مرحله اول طرح زلزال در قم، ۳۵۰ دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی و یا بد پوششی راننده و سرنشینان راهی پارکینگ شده است.

۳۵۰ خودرو به علت آلودگی صوتی و بدپوششی در قم توقیف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرگرد عزیز شکاری اظهار داشت: پلیس امنیت اخلاقی استان قم در خط مقدم جلوگیری از هرگونه حرمت شکنی در این شهر مقدس قرار دارد و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حوزه قوانین و مقررات برخورد می‌کند.

    وی ادامه داد: از ابتدای شهریورماه سال جاری همزمان با اجرای مرحله اول طرح زلزال در قم، حدود 350 دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی و بد پوششی راننده و سرنشینان آن توقیف شده است.

    سرگرد شکاری با اشاره به اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی از مطالبات مردم است، اظهار داشت: این طرح بازخورد بسیار خوبی داشته است و همشهریان مراتب قدردانی خود را از پلیس ابراز داشته‌اند و همچنین در بعد اجتماعی نیز شاهد تأثیرات مثبت بوده‌ایم.

    وی اضافه کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت سایر نهادها از جمله ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و نیز رده‌های درون سازمانی از جمله کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و یگان امداد به نحو مطلوبی استفاده شده است.

    رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان در پایان گفت: این طرح تا پایان مهرماه ادامه داشته و برنامه‌ریزی برای اجرای مراحل بعدی طرح زلزال در دستور کار قرار دارد.

    ترخیص وسائل نقلیه تا پایان مهرماه تمدید شد

    رئیس پلیس راهور استان از تمدید ترخیص وسائل نقلیه تا پایان مهرماه سال جاری در قم خبر داد.

    سرهنگ احمد پوربافرانی با بیان اینکه طرح ترخیص وسائل نقلیه که از ابتدای هفته ناجا شروع شد با تدبیر هیئت رئیسه ناجا تا پایان مهرماه تمدید شد، اظهار داشت: این ترخیص شامل وسائل نقلیه‌ای می‌شود که شکایت قضایی نداشته باشند.

    به گفته وی صاحبان موتورسیکلت‌ها و خودروهای توقیفی می‌توانند برای ترخیص وسائل نقلیه خود با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ستاد ترخیص استان مراجعه کنند.

    رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه همزمان با آغاز این طرح بسیاری از موتورسیکلت‌ها از پارکینگ خارج شده‌اند، افزود: حدود 14 هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌ها متوقف بودند که متأسفانه مالکان آن‌ها مراجعه نمی‌کردند اما از آغاز طرح طبق آماری که ما اخذ می‌کردیم روزانه 500 نفر موتورسیکلت ترخیص می‌شد.

    کشف 32 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قم

    رئیس پلیس آگاهی استان از کشف بیش از 32 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قم خبر داد.

    سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه تریلر اقدام به قاچاق سوخت از یکی از استان‌های غربی کرده و با عبور از قم قصد دارد محموله را به یکی از استان‌های مرکزی کشور منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

    به گفته وی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مسیر حرکت خودرو مشخص و ضمن هماهنگی‌های قضائی با اعزام اکیپی از مأموران به محل مورد نظر سرانجام خودرو تریلر شناسایی و متوقف شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: راننده خودرو در رویارویی با مأموران مدعی بود که محموله روغن سوخته است.

    سرهنگ کرمی افزود: با انتقال خودرو به یگان و نمونه برداری توسط عوامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام داشتند نمونه اخذ شده نفت سفید است.

    وی گفت: نهایتاً با دستور مقام قضائی محموله جهت تخلیه به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و پس از تخلیه، مقدار آن را 32 هزار و 380 لیتر اعلام کردند.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع داده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو