فونیکسریمکسبهتام

۲ پایانه بزرگ شمال تهران ساماندهی شد

عصر خودرو- پایانه اتوبوسرانی شهید دستواره و شهید علیرضا افشار در تقاطع پاسداران – دستواره و چهار راه پارک وی به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بازسازی و ساماندهی شد.

۲ پایانه بزرگ شمال تهران ساماندهی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در پایانه شهید دستواره خطوط اتوبوسرانی دستواره – حکیمیه و دو خط تاکسی نوبنیاد- مترو قیطریه و نوبنیاد – هفت تیر تردد می کنند و حجم قابل ملاحظه ایی از جابه جایی مسافرین منطقه را بر عهده دارند که عملیات مسقف نمودن آن اجرا شد.
    وی گفت: عملیات سکو سازی ، اصلاح هندسی، اصلاح شیب جهت هدایت آبهای سطحی نیز از جمله اقدامات اجرایی در پایانه شهید علیرضا افشار بود.
    توجهی تصریح کرد: جهت انجام این عملیات ، زیرسازی های لازم انجام و شیب عرضی پایانه با نقشه برداری مناسب اجرا و نهر عرضی در ضلع شرقی ایجاد شد تا آبهای سطحی جمع آوری شود.
    براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، وی گفت: پایانه افشار دارای یک خط brt چمران است که از ترمینال جنوب می آید و دو خط اتوبوس عادی به مقصد ولنجک و هفت تیر دارد.
    وی گفت: شمال تهران دارای 5 پایانه اتوبوسرانی و 5 پایانه تاکسی رانی است که برخی از آنها مشترک بوده ولی پایانه شهید دستواره در بخش اتوبوسرانی قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط