فونیکسریمکسبهتام

چهارهزار و ۹۰۰خودرو فرسوده در همدان از چرخه حمل و نقل خارج شدند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: چهار هزار و ۹۰۰خودرو فرسوده نیمه اول سال جاری از چرخه حمل و نقل این استان خارج شد.

چهارهزار و ۹۰۰خودرو فرسوده در همدان از چرخه حمل و نقل خارج شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی فکری روز شنبه افزود: خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل این استان در سال جاری 65 درصد افزایش داشته است.
    وی علت این امر را حمایت دولت در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان ، فراهم شدن زمینه نام نویسی در سایت برای ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری (تاکسی) سیاست های تشویقی دولت برای کاهش خودروهای فرسوده ذکر کرد.
    رئیس پلیس راهور همدان گفت: مالکان خودروهای دارای مدل 1357 تا 1383 می توانند نسبت به تحویل خودروی فرسوده خود اقدام کنند.
    سرهنگ فکری تاکید کرد: مهمترین مولفه برای تحویل گرفتن خودروی فرسوده از سوی مراکز اسقاط روشن شدن و قابلیت تردد وسیله نقلیه است.
    وی اظهارکرد: کاهش سوانح جاده ای ناشی از نقص فنی وسیله نقلیه، کاهش آلودگی هوا و نمایاندن چهره زیبا از شهر از مزیت های خروج ناوگان فرسوده از چرخه حمل و نقل این استان است.
    به گزارش ایرنا وی افزود: در این مدت زمان پنج هزار و 400 دستگاه خودروی نو شماره به چرخه حمل و نقل این استان افزوده شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: سواری ها 80 درصد و خودروهای باری20 درصد خودروهای نوشماره این استان را تشکیل می دهند.
    سرهنگ فکری اضافه کرد: 32 هزار نقل و انتقال خودروهای سبک و سنگین در 6 ماهه اول امسال در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی صورت گرفته که 16 درصد رشد داشته است.
    300 هزار خودرو به همراه 200هزار موتور سیکلت در استان همدان تردد می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط